Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak mierzyć sukces kampanii wykorzystujących efekty rozszerzonej rzeczywistości
Marta Rudzińska
Rozszerzona rzeczywistość – czyli augmented reality (AR) – na stałe zagościła już w mediach społecznościowych. Szybko też jest adaptowana w kampaniach reklamowych i może pełnić w nich przeróżne funkcje. Czy da się jednak sprawdzać, jakie wyniki osiągają tworzone w ten sposób kreacje?
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING FELIETON MARKETING INTERNETOWY
Czy SEO zabije dobre teksty?
Wojciech Jakóbczyk
Cwaniaczkowie z internetu wygrywają. Clickbait sprzedaje. Powtarzanie fraz winduje pozycję w Google. Nie trzeba mieć dobrych copywriterów, żeby kampania odniosła sukces. Brzmi znajomo?
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA SOCIAL MEDIA
Wyselekcjonowane treści jak słodycze dla mózgu. Oto dlaczego tak trudno się oderwać od TikToka i Instagrama
Mateusz Lubczański
Można powiedzieć, że platformy społecznościowe są zaprojektowane, by cieszyć. Ale zbyt długie przeglądanie instagramowego czy tiktokowego feedu szkodzi. Jak wykazują badania, dorosłym łatwiej jest z tym zerwać. Młodzież i dzieci są narażone nie tylko na nieodpowiednie treści, ale i negatywne zmiany psychiczne.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Lokalne SEO w Google Maps
Miłosz Wójcik
Czy pozycjonowanie wizytówek w Google Maps ma wpływ na SEO? Jak najbardziej! Ma to szczególnie duże znaczenie dla lokalnych biznesów takich jak sklepy, kawiarnie, restauracje, stacje paliw, placówki bankowe i punkty usługowe. Jeśli podejdziesz do kwestii lokalnego SEO kompleksowo i uwzględnisz Google Maps w prowadzonych działaniach, możesz liczyć na widoczny wzrost widoczności twojej firmy w wyszukiwarce. Jak się za to zabrać?
Espresso
Twitter zaakceptował ofertę Muska za około 44 mld dol.
Manuela Gretkowska i Ofelia w najnowszej odsłonie kampanii marki Puma She Moves Us – „Bez Porównania”
Mural marki Tous w centrum Warszawy
Co robią nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? Netflix przeprowadził badanie inspirowane serialem „Zachowaj spokój”
Polacy nie bojkotują sieci handlowych tak, jak zapowiadali. Analiza UCE Research i Proxi.cloud
Internauci uznali reklamę Shopee za irytującą
Darren Barnet pierwszym w historii męskim ambasadorem marki Victoria’s Secret
Znamy zwycięzców Genius Universitatis 2022 – jubileuszowej edycji konkursu
Wystartowała kampania Avonu „Szok! Ale jakość”
Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Sony planuje wprowadzenie reklam do darmowych gier na PlayStation
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.05.2022
Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.