Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARTECH
Customer journey map, czyli droga do sukcesu
Piotr Nogal
Zrozumienie podróży zakupowej klienta w omnichannelowym modelu sprzedaży jest istotne, ponieważ wpływa na budowanie najlepszych doświadczeń zakupowych. Jak wskazuje raport „2016 State of Marketing” platformy Salesforce, aż 73% firm, które wdrożyły customer journey map, zwiększyło zaangażowanie swoich klientów, 70% potwierdziło, że wpłynęło to na zwiększenie przychodów, a 65% zauważyło zmniejszenie liczby osób rezygnujących z usług lub produktów.
ANALITYKA INTERNETOWA BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak mierzyć sukces kampanii wykorzystujących efekty rozszerzonej rzeczywistości
Marta Rudzińska
Rozszerzona rzeczywistość – czyli augmented reality (AR) – na stałe zagościła już w mediach społecznościowych. Szybko też jest adaptowana w kampaniach reklamowych i może pełnić w nich przeróżne funkcje. Czy da się jednak sprawdzać, jakie wyniki osiągają tworzone w ten sposób kreacje?
Espresso
Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów
Boty osiągną sukces tam, gdzie ludzie zawiedli w kwestii zrównoważonego rozwoju – uważa 61% respondentów badania Oracle
Electronic Beats otwiera „Beatland” – wirtualny świat rozrywki w Robloxie
Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1
Co czwarty Polak obstawia u bukmacherów – odnotowuje Pentagon Research
Jan Frycz ambasadorem marki lodów Bracia Koral
Polacy i Ukraińcy – badanie Havas Intelligence
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.04.2022
Krzesimir Ostrowski i Michał Maliszewski awansowali w GoldenGrid
Wydarzenia
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
11.05.2022
Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.