Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak mierzyć sukces kampanii wykorzystujących efekty rozszerzonej rzeczywistości
Marta Rudzińska
Rozszerzona rzeczywistość – czyli augmented reality (AR) – na stałe zagościła już w mediach społecznościowych. Szybko też jest adaptowana w kampaniach reklamowych i może pełnić w nich przeróżne funkcje. Czy da się jednak sprawdzać, jakie wyniki osiągają tworzone w ten sposób kreacje?
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY PROMOCJE SPRZEDAŻY SHOPPER MARKETING
Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?
Maciej Olipra
Każdy, dla kogo rozwój czy wsparcie sprzedaży marek jest chlebem powszednim, w różnych okresach roku staje przed decyzją, jakie działania podjąć, aby rotacja produktu była na odpowiednim poziomie. Gros działań planuje się z reguły na etapie budżetowania kolejnego roku, ale wiele podejmowanych jest reaktywnie, w zależności od tego, jak marka realizuje swoje założenia wolumenowe. Trzeba też pamiętać, że podejmowane inicjatywy nie powinny deprecjonować postrzeganej wartości marki. Dobrze przygotowany konkurs dla konsumentów potrafi sprostać wszystkim tym wyzwaniom.
Espresso
Po raz pierwszy od lat Netflix stracił subskrybentów
Krzysztof Tyniec i Mateusz Janicki opowiadają niebajkę w kampanii Szlachetnej Paczki
Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1
Ruszyły zgłoszenia do KTR i Innovation 2022
Spot Stowarzyszenia Otwarte Klatki na dworcach zachęcał do zadbania o los kur w Wielkanoc
Pierwszy tweet Jacka Dorseya w NFT kupiony za 2,9 mln dol., a po roku wyceniony na niespełna 280 dol.
L’Oréal używa EEG do polecenia zapachów po rozpoznaniu emocji klienta
Polacy i Ukraińcy – badanie Havas Intelligence
Carrefour i Daphni uruchamiają Dastore, fundusz venture capital skierowany do start-upów e-retail. Zainwestują 80 mln euro
Julia Kuczyńska „Maffashion” i Roxie Węgiel nowymi ambasadorkami marki Tous w Polsce
Chorzy na raka jako astronauci w kampanii Fundacji Onkologicznej Rakiety
Szkolenie z pierwszej pomocy i tolerancji – organizują je Bank BNP Paribas i PCK
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.04.2022
Adam Miszczyszyn prezesem spółki Lidl Słowacja
20.04.2022
Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne
Wydarzenia
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022
Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.