Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY PROMOCJE SPRZEDAŻY SHOPPER MARKETING
Konkursy konsumenckie – dlaczego i jak warto je przeprowadzać?
Maciej Olipra
Każdy, dla kogo rozwój czy wsparcie sprzedaży marek jest chlebem powszednim, w różnych okresach roku staje przed decyzją, jakie działania podjąć, aby rotacja produktu była na odpowiednim poziomie. Gros działań planuje się z reguły na etapie budżetowania kolejnego roku, ale wiele podejmowanych jest reaktywnie, w zależności od tego, jak marka realizuje swoje założenia wolumenowe. Trzeba też pamiętać, że podejmowane inicjatywy nie powinny deprecjonować postrzeganej wartości marki. Dobrze przygotowany konkurs dla konsumentów potrafi sprostać wszystkim tym wyzwaniom.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Homer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketingu
Jakub Müller
Po latach marka eBay powróci do Polski i nie wzbudza to emocji. Nic dziwnego, bo to jej kolejny powrót, a poprzednie wzbudzały zainteresowanie nieproporcjonalne do zapewnionych efektów. Przy okazji warto jednak spojrzeć na marki e-commerce w kontekście społeczności konsumenckich – zjawiska na styku marketingu, technologii i popkultury.
Espresso
Chorzy na raka jako astronauci w kampanii Fundacji Onkologicznej Rakiety
Szkolenie z pierwszej pomocy i tolerancji – organizują je Bank BNP Paribas i PCK
Fałszywe metki formą protestu przeciw obecności sklepów Auchan i Leroy Merlin w Rosji
„Posters for Ukraine” – plakaty artystów z całego świata na wystawie i nośnikach AMS
Pierwszy tweet Jacka Dorseya w NFT kupiony za 2,9 mln dol., a po roku wyceniony na niespełna 280 dol.
Mity i fakty usług subskrypcyjnych w badaniu Deloitte Digital
Reklama Astona Martina V12 stworzona w Unreal 5
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
19.04.2022
Rafał Ferber dołączył do Digitalk jako head of sales
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.