Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Homer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketingu
Jakub Müller
Po latach marka eBay powróci do Polski i nie wzbudza to emocji. Nic dziwnego, bo to jej kolejny powrót, a poprzednie wzbudzały zainteresowanie nieproporcjonalne do zapewnionych efektów. Przy okazji warto jednak spojrzeć na marki e-commerce w kontekście społeczności konsumenckich – zjawiska na styku marketingu, technologii i popkultury.
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Product design i user experience design – jakie korzyści dla twojej firmy może przynieść ich połączenie
Witold Janiszewski
Projektowanie z uwzględnieniem doświadczeń user experience design wiąże się ze zdobyciem rzetelnej wiedzy na temat wymagań odbiorców tworzonego produktu. W efekcie powstaje produkt użyteczny, łatwy w obsłudze i pozbawiony błędów. Co więcej, można utrzymać proces jego budowania w ramach ustalonego budżetu, w dodatku motywując pracowników. Takie podejście nie bez powodu zyskuje na popularności przy tworzeniu oprogramowania.
Espresso
Reklama Astona Martina V12 stworzona w Unreal 5
„Posters for Ukraine” – plakaty artystów z całego świata na wystawie i nośnikach AMS
Koalicja „Razem przeciw dezinformacji” Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland
Dlaczego ekologia dyktuje warunki działania dużych firm? – raport ConQuest Consulting
Romet rozpoczyna wieloetapową kampanię promującą aktywny styl życia
IX edycja Papaya Young Creators – znani już są już jej finaliści i finalistki
Murale marki Electrolux – nowa odsłona kampanii „Gotowanie bez marnowania”
Lech Free Active 0,0% Hydrate – bezalkoholowe piwo o właściwościach nawadniających rozpoczyna kampanię
Gwiazda porno Cherie Deville w reklamie wody Liquid Death mówi, byśmy „nie pie***li planety”
Fałszywe metki formą protestu przeciw obecności sklepów Auchan i Leroy Merlin w Rosji
Kabina prysznicowa dla graczy – to pomysł marki Irish Spring
Magdalena Boczarska i Piotr Adamczyk wspierają reklamą rodzinne domy dziecka
Niedziela handlowa w tradycyjnych sklepach. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022
Gatta wybrała Touch.PR
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
15.05.2023 - 16.05.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
29.05.2023 - 31.05.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail