Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA SOCIAL MEDIA
Wyselekcjonowane treści jak słodycze dla mózgu. Oto dlaczego tak trudno się oderwać od TikToka i Instagrama
Mateusz Lubczański
Można powiedzieć, że platformy społecznościowe są zaprojektowane, by cieszyć. Ale zbyt długie przeglądanie instagramowego czy tiktokowego feedu szkodzi. Jak wykazują badania, dorosłym łatwiej jest z tym zerwać. Młodzież i dzieci są narażone nie tylko na nieodpowiednie treści, ale i negatywne zmiany psychiczne.
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Asymetria cytryn: dlaczego rosyjska próba podszywania się pod globalne marki skończy się porażką
Jakub Müller
Wujek Wania, Idea, Coca-Cola z Syberii – Rosjanie w odpowiedzi na sankcje znieśli ochronę patentową i chcą podrabiać globalne marki. Pomysł technicznie łatwy do przeprowadzenia, ale w dłuższej perspektywie przyniesie porażkę. Wszystko dlatego, że istnienie marek jest warunkiem funkcjonowania kapitalizmu.
Espresso
Persil stworzył fałszywą grę komputerową, by zachęcić dzieci do wyjścia z domu
Robot koszący Stihla dostarczył piłki na mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
Roksana Węgiel ambasadorką kosmetyków Stars from the Stars
„Yes dla Ukrainy, no dla Putina!”. Marka biżuteryjna tworzy przypinki „Slava Ukraini” i „Putin, idi na chuj”
Alior Bank wraz z influencerami zachęca Polaków do szczerej rozmowy o finansach. Powstał talk-show „Pieniądze. To normalne”
Polski rynek dużego sprzętu AGD wart ponad 10 mld zł i rośnie dwucyfrowo – badanie GfK
Nielsen: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców
Personalia
13.04.2022
Michał Dębski na stanowisku international business development directora w LTTM
11.04.2022
K2 Create z nową kadrą menedżerską i nowo zatrudnionymi osobami
Wydarzenia
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.12.2023 - 19.12.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail