Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA SOCIAL MEDIA
Wyselekcjonowane treści jak słodycze dla mózgu. Oto dlaczego tak trudno się oderwać od TikToka i Instagrama
Mateusz Lubczański
Można powiedzieć, że platformy społecznościowe są zaprojektowane, by cieszyć. Ale zbyt długie przeglądanie instagramowego czy tiktokowego feedu szkodzi. Jak wykazują badania, dorosłym łatwiej jest z tym zerwać. Młodzież i dzieci są narażone nie tylko na nieodpowiednie treści, ale i negatywne zmiany psychiczne.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Lokalne SEO w Google Maps
Miłosz Wójcik
Czy pozycjonowanie wizytówek w Google Maps ma wpływ na SEO? Jak najbardziej! Ma to szczególnie duże znaczenie dla lokalnych biznesów takich jak sklepy, kawiarnie, restauracje, stacje paliw, placówki bankowe i punkty usługowe. Jeśli podejdziesz do kwestii lokalnego SEO kompleksowo i uwzględnisz Google Maps w prowadzonych działaniach, możesz liczyć na widoczny wzrost widoczności twojej firmy w wyszukiwarce. Jak się za to zabrać?
Espresso
EasyJet przeprasza za reklamę nawiązującą do Holocaustu
Smartlove młodych – badanie IQS
„Yes dla Ukrainy, no dla Putina!”. Marka biżuteryjna tworzy przypinki „Slava Ukraini” i „Putin, idi na chuj”
PGE rozpoczyna kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”, nawiązując do filmu „Dzień świra”
Ile zarabia się w digitalu i e-commerce? Raport Manpower
Powstaje marka Euvic Performance – konsolidacja w Grupie Euvic
Nielsen: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców
Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – sieć gwarantuje niezmienność cen najczęściej kupowanych produktów
Polacy kupują najtańsze produkty spożywcze – odnotowuje GfK
Energiczne reklamy utrzymują uwagę widzów – pokazuje badanie
Burger King oskarżony o zaniżanie rozmiaru burgerów w porównaniu do tych prezentowanych w reklamie
Maybelline New York wybiera MullenLowe Warsaw
Personalia
11.04.2022
K2 Create z nową kadrą menedżerską i nowo zatrudnionymi osobami
11.04.2022
Agencja WebTalk rozwija kompetencje SEO. Stanowisko dyrektora objął Robert Głowacki
Wydarzenia
7.04.2022 - 14.04.2022
Webinary Effie In Practice
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail