Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
5.04.2022
Niedoceniana siła idei w marketingu

Kampanie marek Żubr i Tyskie w konkursie Klubu Twórców Reklamy i Innovation w 2021 r. zdobyły łącznie 11 nagród. Receptą na sukces okazały się nie tylko kreatywność i innowacyjność, lecz również odwaga podążania za ideami i odpowiedzialność społeczna.

Rozmawiamy o tym z Tycjanem Lewandowskim, dyrektorem marki Tyskie i Żubr
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Asymetria cytryn: dlaczego rosyjska próba podszywania się pod globalne marki skończy się porażką
Jakub Müller
Wujek Wania, Idea, Coca-Cola z Syberii – Rosjanie w odpowiedzi na sankcje znieśli ochronę patentową i chcą podrabiać globalne marki. Pomysł technicznie łatwy do przeprowadzenia, ale w dłuższej perspektywie przyniesie porażkę. Wszystko dlatego, że istnienie marek jest warunkiem funkcjonowania kapitalizmu.
BADANIA MARKETINGOWE HANDEL DETALICZNY PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Nastroje i postawy Polaków: obawy, lęki, ale i ograniczony bunt cenowy
Redakcja
Polacy odczuwają lęk i brak bezpieczeństwa. Spodziewają się pogorszenia sytuacji finansowej i planują ograniczenie wydatków. Firmy i marki, które chciałyby uwzględniać ten trend w działaniach, muszą być jednak ostrożne. Pogłębione dane pokazują zróżnicowanie w zależności od kategorii produktowej czy pozycjonowania marki. Na produkty premium czy usługi zdrowotne konsumenci chętnie wydadzą pieniądze.
Espresso
eBay wraca do Polski
Facebook usunął profil nawołujący do bojkotu Leroy Merlin po zgłoszeniu marki
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne
PGE uruchomiła przetarg – wybierze dwie agencje kreatywne
Kross wybrał MediaHub
Wracają Lody Koral Ekipa
Billboardy Adriana z antywojennym hasłem i zniszczonymi lalkami
Ekipa wycofuje swoje produkty z Auchan, ponieważ sieć nadal działa w Rosji
Znamy już program Forum IAB 2022
//Digital is about… – pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management
Marcelina Zawadzka w kampanii „25 lat lodów Grand”
Najbardziej pożądani pracodawcy w Polsce – laureaci rankingu firmy Antal
Personalia
5.04.2022
Klaus Zellmer nowym CEO marki Škoda
5.04.2022
Ryszard Kamiński został dyrektorem komunikacji i PR Polskiej Rady Centrów Handlowych
5.04.2022
Marcin Kuś prezesem zarządu w firmie Bahlsen Polska
Wydarzenia
4.04.2022 - 6.04.2022
6 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
11.04.2022 - 12.04.2022
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.04.2022 - 14.04.2022
Webinary Effie In Practice
12.04.2022 - 13.04.2022
Marketing w Kulturze 2022
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail