Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Przekleństwo Big Data: od wojny do programu lojalnościowego
Jakub Müller
W czasach pokoju w marketingu wszechobecna jest terminologia wojenna. Na spotkaniach planuje się kampanie sprzedażowe, walkę o udziały w rynku i wojny cenowe. To tylko narracja. Więcej podobieństw widać w problemach z analizą danych i podejmowaniem decyzji, które dotykają i wojskowych, i marketerów.
FELIETON MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022
Jacek Szlak
Świat jest pełen sprzeczności i to z nich rodzi się przyszłość. Brzmi to jak domorosły heglizm. W biznesie, marketingu i reklamie można jednak dostrzec paradoksy, które są w sercu trendów na nadchodzące lata. Spróbujmy więc zarysować kwestie, które będą miały zasadnicze znaczenie w niedalekiej przyszłości.
Espresso
To już oficjalne: Disney+ ruszy w Polsce 14 czerwca. Cena to 28,99 zł miesięcznie
Netflix otworzy biuro w Warszawie?
Reklama OOH w Polsce w 2021 r. Raport IGRZ
Polska Press Grupa zmienia layouty swoich tytułów i oferuje dodatki tematyczne
Zurich Insurance usuwa Z jako logo w social media, by nie kojarzyć się ze wspieraniem Rosji
Decathlon wycofa się z Rosji
„Pomóż nam ratować” – zachęca GOPR w kampanii 1%
E-mail wciąż liderem w komunikacji marketingowej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce
Zasada Trans Spedition z Brzeska usuwa literę Z z logo
Oferty pracy

/
Wydarzenia
28.03.2022 - 31.03.2022
9 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
11.04.2022 - 12.04.2022
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
4.04.2022 - 6.04.2022
6 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
12.04.2022 - 13.04.2022
Marketing w Kulturze 2022
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail