Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 328

Warning: Attempt to read property "post_name" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 330

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 334

Warning: Attempt to read property "hierarchical" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 336

Warning: Attempt to read property "query_var" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 346

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 351

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 352

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/wc-product-functions.php on line 215
220329 - Marketing przy kawie
Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE HANDEL DETALICZNY PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Nastroje i postawy Polaków: obawy, lęki, ale i ograniczony bunt cenowy
Redakcja
Polacy odczuwają lęk i brak bezpieczeństwa. Spodziewają się pogorszenia sytuacji finansowej i planują ograniczenie wydatków. Firmy i marki, które chciałyby uwzględniać ten trend w działaniach, muszą być jednak ostrożne. Pogłębione dane pokazują zróżnicowanie w zależności od kategorii produktowej czy pozycjonowania marki. Na produkty premium czy usługi zdrowotne konsumenci chętnie wydadzą pieniądze.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MEDIA MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Jak bronić się przed dezinformacją i dbać o bezpieczeństwo w social media?
Agnieszka Uba
Od momentu inwazji Rosji na Ukrainę obserwujemy w sieci niepokojące wzmożenie działań dezinformacyjnych. Sytuacja jest napięta, instytucje publiczne, firmy i zwykli obywatele pomagają poszkodowanym, jak tylko mogą. Wysyp fałszywych informacji ma na celu zakłócenie i destabilizację tego typu działań. Co gorsza, wiele osób, nawet działając w dobrej wierze, przyczynia się do rozpowszechniania fake newsów i zwiększa dezorientację odbiorców.
Espresso
Zasada Trans Spedition z Brzeska usuwa literę Z z logo
New Balance Team Elite z kolejnymi lekkoatletkami
Zurich Insurance usuwa Z jako logo w social media, by nie kojarzyć się ze wspieraniem Rosji
Coors otworzył tymczasowy sklep bez plastiku
Instagramowe schody Browarów Warszawskich – odsłona wiosenna
Donuty od Ekipy i Dooti Donuts weszły do sprzedaży
Pracodawcy chcą zatrudniać specjalistów z Ukrainy – pokazuje badanie firmy Antal
Oferty pracy

/
Wydarzenia
28.03.2022 - 31.03.2022
9 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
11.04.2022 - 12.04.2022
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
4.04.2022 - 6.04.2022
6 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
12.04.2022 - 13.04.2022
Marketing w Kulturze 2022
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail