Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE HANDEL DETALICZNY PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Nastroje i postawy Polaków: obawy, lęki, ale i ograniczony bunt cenowy
Redakcja
Polacy odczuwają lęk i brak bezpieczeństwa. Spodziewają się pogorszenia sytuacji finansowej i planują ograniczenie wydatków. Firmy i marki, które chciałyby uwzględniać ten trend w działaniach, muszą być jednak ostrożne. Pogłębione dane pokazują zróżnicowanie w zależności od kategorii produktowej czy pozycjonowania marki. Na produkty premium czy usługi zdrowotne konsumenci chętnie wydadzą pieniądze.
FELIETON MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022
Jacek Szlak
Świat jest pełen sprzeczności i to z nich rodzi się przyszłość. Brzmi to jak domorosły heglizm. W biznesie, marketingu i reklamie można jednak dostrzec paradoksy, które są w sercu trendów na nadchodzące lata. Spróbujmy więc zarysować kwestie, które będą miały zasadnicze znaczenie w niedalekiej przyszłości.
Espresso
Mural Andrzeja Pągowskiego dla Ukrainy – „Panna wolna”
Reporterzy bez Granic tworzą loterię, która pozwoli dotrzeć do prawdy obywatelom państw stosujących cenzurę
Nowe motto marki Lancerto – „Be Yourself!”
Idea zastąpi Ikeę w Rosji?
Volkswagen Group Polska poszerza współpracę z Artegence
Widoczny tylko nocą mural powstał z okazji odrestaurowania „Głosu Śląska”
Oświadczenie TUgether w sprawie sankcji wobec Rosji i Białorusi
Nestlé i TZMO ograniczają działania w Rosji. Powstała lista firm, które kontynuują działalność na tym rynku
Wujek Wania zamiast McDonald’s w Rosji?
Marka Porta obsługiwana komunikacyjnie przez agencję Dziadek do Orzechów
Wydarzenia
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
4.04.2022 - 6.04.2022
6 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
12.04.2022 - 13.04.2022
Marketing w Kulturze 2022
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.03.2022 - 31.03.2022
9 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
11.04.2022 - 12.04.2022
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail