Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022
Jacek Szlak
Świat jest pełen sprzeczności i to z nich rodzi się przyszłość. Brzmi to jak domorosły heglizm. W biznesie, marketingu i reklamie można jednak dostrzec paradoksy, które są w sercu trendów na nadchodzące lata. Spróbujmy więc zarysować kwestie, które będą miały zasadnicze znaczenie w niedalekiej przyszłości.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MEDIA MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Jak bronić się przed dezinformacją i dbać o bezpieczeństwo w social media?
Agnieszka Uba
Od momentu inwazji Rosji na Ukrainę obserwujemy w sieci niepokojące wzmożenie działań dezinformacyjnych. Sytuacja jest napięta, instytucje publiczne, firmy i zwykli obywatele pomagają poszkodowanym, jak tylko mogą. Wysyp fałszywych informacji ma na celu zakłócenie i destabilizację tego typu działań. Co gorsza, wiele osób, nawet działając w dobrej wierze, przyczynia się do rozpowszechniania fake newsów i zwiększa dezorientację odbiorców.
Espresso
Nestlé i TZMO ograniczają działania w Rosji. Powstała lista firm, które kontynuują działalność na tym rynku
Idea zastąpi Ikeę w Rosji?
X Golden Marketing Conference – jubileuszowa edycja pełna wiedzy o aktualnych trendach
Oświadczenie prezesa zarządu Leroy Merlin Polska w sprawie wojny w Ukrainie
Już w kwietniu konferencja Marketing w Kulturze 2022
Murale Onetu z Wołodymyrem Zełenskim
„Poza utartą ścieżką” – kampania kanału National Geographic
Prudential zmienia się w Pru i rozpoczyna kampanię
Reklamy TG Polskie Elektrownie o cenach energii łamią standardy rzetelnego przekazu reklamowego – uznała KER
Personalia
23.03.2022
Agnieszka Kępińska-Sadowska na czele pionu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju w Grupie CCC
Wydarzenia
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
4.04.2022 - 6.04.2022
6 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
12.04.2022 - 13.04.2022
Marketing w Kulturze 2022
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.03.2022 - 31.03.2022
9 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
11.04.2022 - 12.04.2022
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
21.04.2022 - 22.04.2022
X edycja Golden Marketing Conference
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail