Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Polskie gry jako towar eksportowy – dobre praktyki w ich promocji
Maciej Boroń
Gry, gamedev, nowe inwestycje w świat cyfrowy – super! Wielu inwestorów wywodzących się z różnych branż chętnie wspiera ten rynek. Ale nie wszystko złoto, co się świeci. Żeby odróżnić potencjał sukcesu od płonnych nadziei, trzeba skorzystać z pomocy specjalistów. Polskie gry podbijają świat i marketing gier ma w tym cały szereg zasług – choć też nie zawsze. Jak wygląda świat polskiego gamingu z marketingowej perspektywy?
PUBLIC RELATIONS STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kapelusz Jeffa Bezosa w kosmosie
Maciej Biedziński
Pierwsze lata XXI wieku to czas, w którym rozpoczął się kosmiczny wyścig nowego typu. To wyścig inny niż ten XX-wieczny. Wtedy na zimnowojennej arenie ścigały się ze sobą mocarstwa, a „my” – przedstawiciele kulturowych kręgów Zachodu i sowieckiej Rosji – czuliśmy, że Jurij Gagarin i Lance Armstrong są znakami nas samych.
E-COMMERCE EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING INTERNETOWY TRENDY
NFT dla e-commerce – kompendium wiedzy
Tomasz Stempski
Skrót NFT w ostatnich miesiącach każdy z nas musiał słyszeć już co najmniej kilka razy i w różnych kontekstach. I choć temat wydaje się przerobiony na różne strony, liczba pytań i wątpliwości dotyczących tej nowej technologii nie maleje.
STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Narracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebie
Joanna Damaszko
Aby najlepiej zadbać o innych, musisz najpierw zadbać o samego siebie. W narracji self care musimy postawić swoje potrzeby na pierwszym miejscu, a później uwolnić się od poczucia winy, które w nas to wywoła. Po publikacji serii tekstów przedstawiających symbole i narracje roku 2020 specjaliści z Visual & Narrative Institute zaczynają kolejną. Wyjaśniają, jak opowiadany był świat w ciągu minionych dwunastu miesięcy.
Espresso
Spotify sponsorem FC Barcelona
„Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz” – Wyborcza.pl w kampanii podkreśla wagę rzetelnego dziennikarstwa
Dentsu International wycofuje się z Rosji
Omnicom wycofuje się z Rosji
Douglas rusza z cyklem podcastów „Jesteśmy piękni, czyniąc dobro”. Udział w projekcie biorą Martyna Wojciechowska, Justyna Mazur, Rafał Gębura
Publicis Groupe i IPG wycofują się z Rosji
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.03.2022
Anna Siwińska head of analytics w domu mediowym MediaHub
Wydarzenia
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.