Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Na co zwracać uwagę, tworząc stronę WWW lub landing page pod działania Google Ads?
Bartosz Wasicki
Rozpoczęcie współpracy związanej z działaniami Google Ads zależy od sytuacji klienta i możliwości, które możemy mu zaproponować na podstawie znajomości jego biznesu. Każdy klient i każdy przypadek jest inny, a idealne i uniwersalne rozwiązanie nie istnieje. Ważna jest adaptacja.
PUBLIC RELATIONS
Po wybuchu wojny: marketing próbuje na nowo uchwycić emocje ludzi na całym świecie
Jakub Müller
Sytuacja przypomina tę z początków pandemii. Nagle, w obliczu kryzysu wojennego, dotychczasowe komunikaty reklamowe wydały się nieważne. Marki musiały na nowo uchwycić emocje, jakie miotają ludźmi na całym świecie. Zwłaszcza że w czasie wojny narzędzia marketingowe i wiedza z zakresu marketingu są równie potrzebne, jak przed nią.
Espresso
„Dziewczynki mogą wszystko” – Lego rozpoczyna kampanię, która ma inspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płcią
Nowa aranżacja piosenki Anny Jantar w reklamie marki Łowicz – „Dżem – wspomnienie lata”
Wyniki badania Mediapanel za luty 2022 r.
Group One wycofuje się z rynku rosyjskiego
Konkurs Genius Universitatis 2022 – można zgłaszać kreatywne kampanie szkół wyższych
Robert Lewandowski kończy współpracę z Huawei
AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich specjalistów z przemysłem kreatywnym UE
Impact’22 – Yuval Harari pierwszy raz na żywo w Polsce
Zamawiajcie artykuły na ukraińskich portalach – zachęca europejskich reklamodawców WhitePress
Zgłoś trolla – aplikacja do zgłaszania podejrzanych treści
Coca-Cola Creations – rusza globalna platforma innowacji
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.03.2022
Urszula Milkiewicz – business development director w IF Nation Group
Wydarzenia
15.03.2022
EKG Reklamy
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.