Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS
Po wybuchu wojny: marketing próbuje na nowo uchwycić emocje ludzi na całym świecie
Jakub Müller
Sytuacja przypomina tę z początków pandemii. Nagle, w obliczu kryzysu wojennego, dotychczasowe komunikaty reklamowe wydały się nieważne. Marki musiały na nowo uchwycić emocje, jakie miotają ludźmi na całym świecie. Zwłaszcza że w czasie wojny narzędzia marketingowe i wiedza z zakresu marketingu są równie potrzebne, jak przed nią.
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Landing page – 8 najlepszych praktyk dla marketerów
Jerzy Żurawiecki
Skuteczny landing page (zwany również stroną docelową) to podstawa dla każdego, kto reklamuje produkty lub usługi w internecie. Konstrukcja landing page’a sprawia, że konwertuje on lepiej niż tradycyjne strony internetowe, a do tego jest łatwiejszy w tworzeniu i dostosowaniu do indywidualnych potrzeb danej kampanii.
Espresso
Działania pomocowe dla Ukrainy na interaktywnej infografice – publikacja FOB
Brand24 pomaga wyłapywać oraz blokować konta i boty szerzące kłamstwa dotyczące wojny w Ukrainie
Polscy reklamodawcy zawieszają kampanie reklamowe na Facebooku w związku z wojną w Ukrainie
Badanie SAR: wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2022
Czy Coca-Cola wycofuje się z Rosji? – sprzeczne doniesienia i zapowiedź bojkotu
Go Sport Polska na sprzedaż
Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track
Marka Yes mówi No stereotypom, niesprawiedliwościom i nierównościom
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.03.2022
Katarzyna Terej nową przewodniczącą rady ZFPR
3.03.2022
Greg Ciach business development directorem w Platige Image
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
15.03.2022
EKG Reklamy
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.