Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS
Po wybuchu wojny: marketing próbuje na nowo uchwycić emocje ludzi na całym świecie
Jakub Müller
Sytuacja przypomina tę z początków pandemii. Nagle, w obliczu kryzysu wojennego, dotychczasowe komunikaty reklamowe wydały się nieważne. Marki musiały na nowo uchwycić emocje, jakie miotają ludźmi na całym świecie. Zwłaszcza że w czasie wojny narzędzia marketingowe i wiedza z zakresu marketingu są równie potrzebne, jak przed nią.
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Landing page – 8 najlepszych praktyk dla marketerów
Jerzy Żurawiecki
Skuteczny landing page (zwany również stroną docelową) to podstawa dla każdego, kto reklamuje produkty lub usługi w internecie. Konstrukcja landing page’a sprawia, że konwertuje on lepiej niż tradycyjne strony internetowe, a do tego jest łatwiejszy w tworzeniu i dostosowaniu do indywidualnych potrzeb danej kampanii.
Espresso
Działania pomocowe dla Ukrainy na interaktywnej infografice – publikacja FOB
Brand24 pomaga wyłapywać oraz blokować konta i boty szerzące kłamstwa dotyczące wojny w Ukrainie
Polscy reklamodawcy zawieszają kampanie reklamowe na Facebooku w związku z wojną w Ukrainie
Badanie SAR: wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2022
Czy Coca-Cola wycofuje się z Rosji? – sprzeczne doniesienia i zapowiedź bojkotu
Go Sport Polska na sprzedaż
Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track
Marka Yes mówi No stereotypom, niesprawiedliwościom i nierównościom
Personalia
4.03.2022
Katarzyna Terej nową przewodniczącą rady ZFPR
3.03.2022
Greg Ciach business development directorem w Platige Image
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
15.03.2022
EKG Reklamy
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.12.2023 - 19.12.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail