Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Złudzenie produktu B2B: od agencji reklamowych do oprogramowania
Jakub Müller
Gdyby specjaliści komunikacji marketingowej B2C myśleli tak jak ci B2B, coca-cola byłaby reklamowana jako brązowa, gazowana i słodka, gasząca pragnienie w 98% przypadków. Według LinkedIn B2B Institute takie myślenie to efekt zapominania, że odbiorcy, także ci biznesowi, nie są racjonalni.
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?
Jerzy Żurawiecki
Tradycyjne strony internetowe mają wiele zastosowań, lecz nie są odpowiedzią na każdy problem. Strona główna to świetne miejsce do zaprezentowania wszystkich produktów i informacji o twojej firmie. Możesz potraktować swoją stronę jako elektroniczną wizytówkę, którą obejrzy wiele osób. W przypadku kampanii, które mają jasno określony cel, strona główna nie jest już tak dobrym miejscem, do którego warto kierować ruch. Zamiast niej lepiej użyć landing page’a.
Espresso
Chyżoszpon pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie z okazji premiery gry „Horizon Forbidden West”
„Kupowałam swoje ulubione pieczywo, a okazało się, że wyszłam z mieszkaniem” – pierwsze wygrane w loterii Biedronki
Tania Książka budzi w Internecie więcej pozytywnych emocji niż Empik, a o modzie najczęściej rozmawiamy na Twitterze. Ranking Social Index
Automatyzacja i digitalizacja IT priorytetami dla firm planujących transformację obszarów informatycznych – uważa Deloitte
Kampania na warszawskich autobusach z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją
Można już głosować na kandydatów do nagrody w konkursie Ad Wo/Man
Mateusz Zmyślony – założyciel Eskadry – odchodzi z firmy. Agencja ma nowego właściciela
Glovo wybrało Grayling do obsługi public affairs
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.02.2022
Kacper Gilarowski jako head of martech w K2 Precise
22.02.2022
Walne zgromadzenie członków ZFPR wybrało nowy zarząd
22.02.2022
Hill+Knowlton Strategies wzmacnia zespół seniorski
22.02.2022
Andrzej Jackiewicz prezesem MediaMarktSaturn Polska
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
1.03.2022 - 3.03.2022
Ambient Days 2022
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
15.03.2022
EKG Reklamy
22.04.2022
Konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.