Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Narracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebie
Joanna Damaszko
Aby najlepiej zadbać o innych, musisz najpierw zadbać o samego siebie. W narracji self care musimy postawić swoje potrzeby na pierwszym miejscu, a później uwolnić się od poczucia winy, które w nas to wywoła. Po publikacji serii tekstów przedstawiających symbole i narracje roku 2020 specjaliści z Visual & Narrative Institute zaczynają kolejną. Wyjaśniają, jak opowiadany był świat w ciągu minionych dwunastu miesięcy.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARTECH
Marketing z wykorzystaniem zero- i first-party data, czyli współczesna żonglerka danymi
Tomasz Stempski
Obecnie w marketingu nie bazuje się na spekulacjach i domysłach. Potencjał sprzedażowy i obroty przedsiębiorstw są realnie zwiększane dzięki wykorzystaniu twardych danych, wśród których są tzw. zero- i first-party data. Nowe technologie przetwarzania danych pozwoliły wielu firmom wyraźnie zwiększyć przychody. Te, które jako pierwsze zdecydowały się wdrożyć nowe rozwiązania, zyskały oczywiście najwięcej. Nie jest to jednak tajemna wiedza dana nielicznym.
Espresso
Dolph Lundgren walczy z potem dzięki deepfake i Old Spice
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2021 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w Sieci
Polacy przewidują problemy z obsługą zobowiązań finansowych. Barometr obsługi zobowiązań ZPF i IRG SGH
Personalia
18.02.2022
Marcin Bugajski na czele nowej komórki digitalowej MediaHub
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
1.03.2022 - 3.03.2022
Ambient Days 2022
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail