Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Narracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebie
Joanna Damaszko
Aby najlepiej zadbać o innych, musisz najpierw zadbać o samego siebie. W narracji self care musimy postawić swoje potrzeby na pierwszym miejscu, a później uwolnić się od poczucia winy, które w nas to wywoła. Po publikacji serii tekstów przedstawiających symbole i narracje roku 2020 specjaliści z Visual & Narrative Institute zaczynają kolejną. Wyjaśniają, jak opowiadany był świat w ciągu minionych dwunastu miesięcy.
BRAND PURPOSE CSR ESG TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?
Joanna Tauber
Raport Interbrand Best Global Brands 2021 rzuca nowe światło na czynniki wpływające na wzrost wartości marki. Na pozycję i wartość marek coraz większy wpływ mają m.in. dokonująca się na naszych oczach zmiana pokoleniowa oraz postępująca polaryzacja społeczeństw.
Espresso
Ponad 12 mln zł na kampanię o cenach energii
Korzeń maca, viagra Inków, składnik diety kosmonautów – restauracja Polakowski promuje schabowe
Super Bowl 2022 (edycja 56) w liczbach
Pan Spinacz znany z pakietu MS Office tańczy na TikToku i promuje Microsoft Teams
Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
Wavemaker VideoTrack: częściej płacimy za wideo, Disney+ budzi zainteresowanie, Smart TV robi karierę wśród e-widzów
Vito Bambino w pierwszej odsłonie kampanii „Jaguar Originals”
Polsat prezentuje spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r.
Marketplaces to 62% globalnego rynku e-commerce. Raport Inquiry i Wiadomości Handlowych
Joanna Jędrzejczyk promuje inwestowanie z XTB
Aktywiści Greenpeace przerobili billboard o cenach prądu
Słowa Jana Pawła II na nośnikach reklamy zewnętrznej w polskich miastach
„Pewność na całe życie” – kampania wizerunkowa marki Bepanthen
Klarna wysyła udawane powiadomienia o opóźnieniach w dostawie do osób, które zapomniały o walentynkowych prezentach
„Złoty kalendarz 2022” GoldenSubmarine zebrał 10 tys. zł na dziecięcą psychiatrię
Kolorowe murale z kapsli Somersby w trzech polskich miastach
Durex wybrał Albo Albo
Smok ostrzega o smogu w centrum Warszawy
Ambient Days na początku marca
Personalia
15.02.2022
Jerker Fagerström chief creative officerem Le Pont w Publicis Groupe CEE
15.02.2022
Magdalena Kosińska pokieruje obradami jury Effie Awards Europe 2022
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
1.03.2022 - 3.03.2022
Ambient Days 2022
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
25.09.2023 - 26.09.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail