Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARTECH
Marketing z wykorzystaniem zero- i first-party data, czyli współczesna żonglerka danymi
Tomasz Stempski
Obecnie w marketingu nie bazuje się na spekulacjach i domysłach. Potencjał sprzedażowy i obroty przedsiębiorstw są realnie zwiększane dzięki wykorzystaniu twardych danych, wśród których są tzw. zero- i first-party data. Nowe technologie przetwarzania danych pozwoliły wielu firmom wyraźnie zwiększyć przychody. Te, które jako pierwsze zdecydowały się wdrożyć nowe rozwiązania, zyskały oczywiście najwięcej. Nie jest to jednak tajemna wiedza dana nielicznym.
EXPERIENTIAL MARKETING TRENDY
NFT (non-fungible tokens) – czym są i jak je wykorzystać w marketingu
Jacek Szlak
NFT, czyli niewymienialne tokeny stały się w ostatnich miesiącach gorącym tematem. Konsternację budzą ceny za cyfrowe dzieła sztuki i memy, sprzedaż wirtualnej garderoby czy awatarów. Kto to kupuje? Po co? Jest wiele powodów, a nie najmniej ważnym są te marketingowe. NFT ma spory potencjał w nowej odsłonie internetu – Web3.
Espresso
Kampania Itaki i Madery przypomina, że powietrze, którym oddychamy, to nasz cenny zasób
IAB Europe zaskarży decyzję Belgijskiego Urzędu Ochrony Danych w sprawie TCF
Quebonafide i Forxst wprowadzają napój Miss Ti do Lidla
Styczniowe nastroje w handlu najniższe od początku badania M/platform
Analitycy twierdzą, że L’Oreal za dużo wydaje na marketing, przez co cierpi marża
Drużyny NBA zatrudniają chief experience officerów
Walentynki w Polsce w badaniu firmy Ipsos
Wyniki kontroli Państwowej Inspekcji Pracy w Papaya Films: nie stwierdzono uchybień
Wystartował konkurs Performance Marketing Diamonds CEE
„Chcemy bawić się dalej” – TVN7 zachęca do pisania skarg do KRRiT w sprawie nieprzedłużenia koncesji
Personalia
11.02.2022
Jakub Polakowski strategy directorem w Havas Intelligence
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail