Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARTECH
Marketing z wykorzystaniem zero- i first-party data, czyli współczesna żonglerka danymi
Tomasz Stempski
Obecnie w marketingu nie bazuje się na spekulacjach i domysłach. Potencjał sprzedażowy i obroty przedsiębiorstw są realnie zwiększane dzięki wykorzystaniu twardych danych, wśród których są tzw. zero- i first-party data. Nowe technologie przetwarzania danych pozwoliły wielu firmom wyraźnie zwiększyć przychody. Te, które jako pierwsze zdecydowały się wdrożyć nowe rozwiązania, zyskały oczywiście najwięcej. Nie jest to jednak tajemna wiedza dana nielicznym.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Gaming jest istotny – to już wiemy. Czas na odważniejsze działania marek
Mateusz Lubczański
Popędzony pandemią i nudzącymi się w domu graczami, rynek gier i rozrywki rozpędza się z niespotykaną energią. Ten potencjał zauważają marki, ale przed nimi prawdziwa jazda bez trzymanki. Standardów reklamowych jeszcze nie ma, a możliwości są przeolbrzymie.
Espresso
„Chcemy bawić się dalej” – TVN7 zachęca do pisania skarg do KRRiT w sprawie nieprzedłużenia koncesji
Quebonafide i Forxst wprowadzają napój Miss Ti do Lidla
Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2022 r.
Adidas prezentuje nagie piersi w nowej kampanii promującej różnorodność i biustonosze
„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepach
Analitycy twierdzą, że L’Oreal za dużo wydaje na marketing, przez co cierpi marża
Warszawa i Kraków w rankingu 101 światowych destynacji kongresowych firmy GainingEdge
Wystartował konkurs Performance Marketing Diamonds CEE
Mirosław Zbrojewicz jako rak w kampanii 1% Fundacji Iskierka
Noizz.pl inicjuje kampanię społeczną o mężczyznach w Polsce. Twarzami akcji Żebrowski i Stankiewicz
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.02.2022
Awanse w dziale strategii McCann Poland
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.