Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Super Bowl 2022: co tegoroczne reklamy mówią nam o markach i trendach
Jakub Müller
Dlaczego Super Bowl przyciąga coraz więcej reklamodawców, a ceny za 30 sekund emisji rosną, mimo że w ostatnich latach widownia maleje? Jak marki konstruują przekaz i odczytują oczekiwania masowego konsumenta w 2022 roku? Kto debiutuje, a kogo zabraknie? Oto prognozy reklamowe na tegoroczny finał Super Bowl, który odbędzie się 13 lutego.
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON STORYTELLING
Czy zmiany zmienią postrzeganie zmiany?
Marek Tobota
Zmiana – to słowo zrobiło ostatnio zawrotną karierę. Pytanie tylko: czy to zmiany przyspieszyły, czy po prostu skruszała narracja stałości, którą w dużej mierze wspierały marketingowe matryce popularne w globalnej komunikacji?
Espresso
Adidas prezentuje nagie piersi w nowej kampanii promującej różnorodność i biustonosze
„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepach
„Otwórz swój największy sklep” – ruszyła kampania Allegro
„TMT Predictions 2022”. Prognozy dla sektorów technologii, mediów i telekomunikacji
Platige Image powołuje spółkę w Stanach Zjednoczonych
T-Mobile zachęca, by wyznać miłość w czasie rzeczywistym na nośniku AMS
Mirosław Zbrojewicz jako rak w kampanii 1% Fundacji Iskierka
Startuje ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards skierowany do specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem
Google uruchamia w Polsce platformę Showcase. Będzie płacił mediom za treści
Czekając na normalność, Tyskie startuje z kampanią „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty”
Biedronka uruchamia loterię, w której do wygrania jest mieszkanie
Ikea w kampanii „Życie układasz całe życie” radzi, by nie dać się zaszufladkować
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail