Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
AR w e-commerce. Jak wykorzystać augmented reality do zwiększania pozytywnego doświadczenia i sprzedaży produktów na platformach e-handlu
Marta Rudzińska
W ciągu ostatnich dwóch lat z powodu pandemii życie wielu z nas mocno się zmieniło. Zmiany dotyczyły przede wszystkim naszego sposobu korzystania z technologii, a to wpłynęło mocniej na jej rozwój. Większość działań przenieśliśmy do świata wirtualnego. Przeszliśmy na pracę zdalną, zdzwanialiśmy się prywatnie czy zawodowo za pomocą wideo komunikatorów, śmielej zaczęliśmy robić zakupy online.
CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY OBSŁUGA KLIENTA
Pozytywne opinie w Google – jak sprawdzić, czy są prawdziwe?
Katarzyna Chomąt
Według platformy Trustpilot ponad 93% konsumentów przed kupnem nowego produktu sprawdza recenzje w internecie. Całkiem często decydują się takim opiniom zaufać. Czy wszystkie internetowe komentarze o produktach są prawdziwe? Oczywiście nie. Obecnie wiele firm pada ofiarą fałszywych opinii, ale nie brakuje też takich przedsiębiorstw, które kupują nieprawdziwe opinie, aby zawyżyć ocenę.
Espresso
W poprzednim kwartale po raz pierwszy spadła liczba dziennych użytkowników Facebooka
Panoptykon wygrywa z IAB Europe. System śledzącej reklamy jest sprzeczny z RODO
W trzecim kwartale 2021 r. reklama online wciąż na fali wznoszącej. IAB Polska/PwC AdEx
XXII Kongres Public Relations już we wrześniu
Amazon nie będzie już płacił pracownikom za pochlebne opinie o firmie
Noizz.pl inicjuje kampanię społeczną o mężczyznach w Polsce. Twarzami akcji Żebrowski i Stankiewicz
Mattel i Disney ogłaszają globalną umowę licencyjną obejmującą serie Disney Princess oraz Disney „Kraina lodu”
Firmy powinny uaktualnić strategie rozwoju ze względu na zmiany w podejściu konsumentów do pracy, technologii, marek i środowiska – wynika z raportu Accenture „Fjord Trends 2022”
Firma Bayer dziękuje na outdoorze nauce
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.02.2022
Kamila Pokój dyrektorką marketingu w Pomagam.pl
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.