Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY OBSŁUGA KLIENTA
Pozytywne opinie w Google – jak sprawdzić, czy są prawdziwe?
Katarzyna Chomąt
Według platformy Trustpilot ponad 93% konsumentów przed kupnem nowego produktu sprawdza recenzje w internecie. Całkiem często decydują się takim opiniom zaufać. Czy wszystkie internetowe komentarze o produktach są prawdziwe? Oczywiście nie. Obecnie wiele firm pada ofiarą fałszywych opinii, ale nie brakuje też takich przedsiębiorstw, które kupują nieprawdziwe opinie, aby zawyżyć ocenę.
EXPERIENTIAL MARKETING TRENDY
NFT (non-fungible tokens) – czym są i jak je wykorzystać w marketingu
Jacek Szlak
NFT, czyli niewymienialne tokeny stały się w ostatnich miesiącach gorącym tematem. Konsternację budzą ceny za cyfrowe dzieła sztuki i memy, sprzedaż wirtualnej garderoby czy awatarów. Kto to kupuje? Po co? Jest wiele powodów, a nie najmniej ważnym są te marketingowe. NFT ma spory potencjał w nowej odsłonie internetu – Web3.
Espresso
UOKiK na wniosek posłanki Lichockiej skontroluje badania słuchalności radia
Hologram na Dworcu Centralnym w ramach kampanii Pepsi 100% rPET
Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2% – prognozuje Dentsu
„Patrz w górę!”. Kampania społeczna na rzecz ptaków i chroniącej je organizacji
Grupa OLX zapłaci agencjom za udział w przetargach
Latem 2022 r. Disney+ wejdzie do Polski
Barometr nastrojów konsumenckich GfK: grudzień pod znakiem kontynuacji spadku nastrojów konsumenckich Polaków
Marazm i głód bazy, czyli świat młodych w kryzysie. Badanie IQS
Personalia
26.01.2022
Gabriel Zábušek CTO Publicis Groupe CEE
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail