Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARTECH
Jak odnaleźć się w data driven marketingu? Krótki poradnik strategiczny dla marketera
Piotr Nogal
Praca oparta na big data prędzej czy później stanie się rzeczywistością każdego specjalisty marketingu. Z myślą o tym trzeba uporządkować wszystkie firmowe procesy, narzędzia, zasoby ludzkie i strategie biznesowo-marketingowe. Na co zwrócić uwagę? Oto kilka wskazówek.
CSR FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Walka o wspólne dobro walką o byt
Jacek Szlak
Corporate social responsibility, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, to projekt na lata. Zarówno jego wypracowanie w firmie, przekazanie w dół systemu zarządzania, jak i codzienny nadzór nad realizacją wymagają głębokiej motywacji i wiary. Wiary w to, że dobro zwycięża, a etyczne firmy ostatecznie zawojują rynek. Jest w tym coś z mesjanizmu, który tkwi głęboko w każdym z nas. Choć może gdyby nie warunki, które wymusza rynek, tkwiłby tam solidnie zakopany i uklepany, żeby nikt go nie ruszał?
CONTENT MARKETING CSR MARTECH PUBLIC RELATIONS TRENDY
Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1
Redakcja
Media społecznościowe rozwijają się w różnych kierunkach. Kluczem jest zawsze wzbogacanie interakcji – czy będzie to nowa funkcja, czy nowe medium, czy cały ekosystem – metaverse. Właśnie tu muszą odnaleźć się marki, jeśli chcą kontynuować komunikację z konsumentami we właściwych miejscach i o właściwym czasie. O tym, na co zwrócić uwagę w nadchodzącym roku, piszą Andrzej Rabsztyn (HyperCrew), Szymon Sikorski (Publicon), Tomasz Kowalczyk (Media Maker) i Jan Kamiński (Applover).
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Analityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznych
Kamila Kotowska
Cel w analityce online to stosunek liczby wizyt spełniających cel główny (konwersję) do wszystkich wizyt. Mówiąc prościej – cele analityczne istnieją po to, aby powiedzieć narzędziu analitycznemu, co jest ważne dla twojego projektu. Przekładają twój biznes na kod zrozumiały dla narzędzia i określają, w jaki sposób ma ono interpretować twoje dane. Jedyne, co pozostaje do zrobienia, to czerpanie korzyści z automatyzacji analizy.
Espresso
W Poznaniu przy sklepach Lidla staną książkomaty
TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w czasie mistrzostw Europy mężczyzn w 2022 r.
Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
Logo Biedronki i serduszko WOŚP na czapkach, z których przychód trafi do Wielkiej Orkiestry
Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych
Kometa nad Nowym Jorkiem – prank promujący film Netfliksa „Nie patrz w górę”
2022 to rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu – prognozuje IAB Polska
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.pl
Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021 r.
Amica ponownie wybiera Value Media. Firmy rozpoczynają 13. rok współpracy
Lava – producent smartfonów z Indii oferuje swoje urządzenia za darmo w zamian za telefony Realme
Personalia
11.01.2022
Przemysław Kuraczyk dołączył do firmy Kantar jako head of CX
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail