Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARTECH
Jak odnaleźć się w data driven marketingu? Krótki poradnik strategiczny dla marketera
Piotr Nogal
Praca oparta na big data prędzej czy później stanie się rzeczywistością każdego specjalisty marketingu. Z myślą o tym trzeba uporządkować wszystkie firmowe procesy, narzędzia, zasoby ludzkie i strategie biznesowo-marketingowe. Na co zwrócić uwagę? Oto kilka wskazówek.
CSR ESG FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Walka o wspólne dobro walką o byt
Jacek Szlak
Corporate social responsibility, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, to projekt na lata. Zarówno jego wypracowanie w firmie, przekazanie w dół systemu zarządzania, jak i codzienny nadzór nad realizacją wymagają głębokiej motywacji i wiary. Wiary w to, że dobro zwycięża, a etyczne firmy ostatecznie zawojują rynek. Jest w tym coś z mesjanizmu, który tkwi głęboko w każdym z nas. Choć może gdyby nie warunki, które wymusza rynek, tkwiłby tam solidnie zakopany i uklepany, żeby nikt go nie ruszał?
Espresso
Logo Biedronki i serduszko WOŚP na czapkach, z których przychód trafi do Wielkiej Orkiestry
„Kochaj tak, jak lubisz” – walentynkowa kampania marki Durex zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów
Alerty RCB na ekranach Screen Network w całej Polsce
Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBanku
Kometa nad Nowym Jorkiem – prank promujący film Netfliksa „Nie patrz w górę”
Lava – producent smartfonów z Indii oferuje swoje urządzenia za darmo w zamian za telefony Realme
Mieszanka przypraw Postseasoning dla kibiców futbolu amerykańskiego od stacji telewizyjnej
Shell wprowadził roboty na stację paliw. Będą dostarczać zamówienia i informować o promocjach
Personalia
10.01.2022
Marta Rybicka awansuje w IQS na deputy chief commercial officera w randze członka zarządu
4.01.2022
Dawid Kaźmierczak w agencji Przestrzeń tworzy nową ofertę social media & content
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail