Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CSR FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Walka o wspólne dobro walką o byt
Jacek Szlak
Corporate social responsibility, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, to projekt na lata. Zarówno jego wypracowanie w firmie, przekazanie w dół systemu zarządzania, jak i codzienny nadzór nad realizacją wymagają głębokiej motywacji i wiary. Wiary w to, że dobro zwycięża, a etyczne firmy ostatecznie zawojują rynek. Jest w tym coś z mesjanizmu, który tkwi głęboko w każdym z nas. Choć może gdyby nie warunki, które wymusza rynek, tkwiłby tam solidnie zakopany i uklepany, żeby nikt go nie ruszał?
CSR DESIGN TRENDY
Zasady niemarnowania żywności od kuchni. Jak przechowywać jedzenie, by nie trafiało do kosza?
Electrolux
Wyniki raportu „Better Living” sporządzonego na zlecenie marki Electrolux pokazują, że aż 30% całej wyprodukowanej żywności jest wyrzucane do śmieci. To około 1,3 mld ton marnowanej żywności każdego roku. Z tego aż około 9 mln ton marnują Polacy. Taka ilość jedzenia wystarczyłaby, by nakarmić miliony potrzebujących ludzi na całym świecie. Dlatego Electrolux nie tylko w ramach nowej kampanii pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, ale także na co dzień chce zachęcać ludzi, aby spożywali, pozyskiwali i traktowali żywność w sposób niosący korzyści zarówno im samym, jak i naszej planecie.
Espresso
Amerykanie nie ufają firmom technologicznym
„Chroń planetę, po prostu robiąc obiad” – wspólna kampania Lidla i WWF Polska
Stowarzyszenie Otwarte Klatki na billboardach zachęca do lepszego traktowania zwierząt w nowym roku
Shell wprowadził roboty na stację paliw. Będą dostarczać zamówienia i informować o promocjach
Panthers Wrocław z klipem „Ballin” promującym klub i miasto
„Znajdź takie auto, jakiego potrzebujesz” – radzi Janusz Chabior w kolejnej kampanii OLX
Odejście Paulo Sousy zdominowało Internet. Prawie 33 tys. wpisów na temat „siwego bajeranta” w mediach społecznościowych
Wavemaker: żaden program w telewizji nie przyciągnął w 2021 roku 5 mln widzów
Apple Watch może uratować życie – przekonuje marka, publikując w spocie prawdziwe połączenia z numerem alarmowym
W Poznaniu pojawił się miejski filtr oczyszczający powietrze ze smogu. Projekt realizują Żabka, Oxygen City i Airly
Outdoorowa odsłona kampanii „Czy się spełni cud?” SOS Wiosek Dziecięcych
Twitter wprowadza odpowiedzi wideo
61 proc. Polaków kupiłoby odnowiony smartfon, o ile byłby sprawny jak nowy. Wyniki badania
InPost i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo. Użytkownicy serwisu z dostępem do 16 tys. paczkomatów
Waszkiewicz Design zmienia się w Pod Prąd
Personalia
4.01.2022
Dawid Kaźmierczak w agencji Przestrzeń tworzy nową ofertę social media & content
3.01.2022
Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem komunikacji OTCF
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail