Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CSR ESG DESIGN TRENDY
Zasady niemarnowania żywności od kuchni. Jak przechowywać jedzenie, by nie trafiało do kosza?
Electrolux
Wyniki raportu „Better Living” sporządzonego na zlecenie marki Electrolux pokazują, że aż 30% całej wyprodukowanej żywności jest wyrzucane do śmieci. To około 1,3 mld ton marnowanej żywności każdego roku. Z tego aż około 9 mln ton marnują Polacy. Taka ilość jedzenia wystarczyłaby, by nakarmić miliony potrzebujących ludzi na całym świecie. Dlatego Electrolux nie tylko w ramach nowej kampanii pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, ale także na co dzień chce zachęcać ludzi, aby spożywali, pozyskiwali i traktowali żywność w sposób niosący korzyści zarówno im samym, jak i naszej planecie.
EMPLOYER BRANDING FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zarządzanie konfliktem w zespole – inaczej, niż cię uczono
Mikołaj Nowak
Manager jest w niełatwym położeniu, gdy w zespole wybucha strategiczny konflikt. Nie musi być jego stroną, a i tak zostanie zaangażowany. Funkcja, którą sprawuje osoba odpowiedzialna za zespół (team leader, manager, szef itp.), polega też na korygowaniu kursu. Najczęściej na zarządzającym spoczywa odpowiedzialność za rozwiązanie problemu. Jeżeli pozwoli, by udzieliły się i jemu gęste emocje sporu, może dojść do zaognienia. Nawet jeżeli uda się „pożar” ugasić – to nie na długo. Emocje potrafią go wzniecić z iskry. Ta iskra jest detalem, który zostaje pominięty wskutek nieuwagi lub braku kompetencji. Lepiej tę mechanikę poznać i zrozumieć.
CONTENT MARKETING CSR ESG MARTECH PUBLIC RELATIONS TRENDY
Technologia i szczypta odpowiedzialnego biznesu – trendy na 2022 r. oczami ekspertów Evry1
Redakcja
Media społecznościowe rozwijają się w różnych kierunkach. Kluczem jest zawsze wzbogacanie interakcji – czy będzie to nowa funkcja, czy nowe medium, czy cały ekosystem – metaverse. Właśnie tu muszą odnaleźć się marki, jeśli chcą kontynuować komunikację z konsumentami we właściwych miejscach i o właściwym czasie. O tym, na co zwrócić uwagę w nadchodzącym roku, piszą Andrzej Rabsztyn (HyperCrew), Szymon Sikorski (Publicon), Tomasz Kowalczyk (Media Maker) i Jan Kamiński (Applover).
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MEDIA
Rewolucja uwagi – jak nowe mierniki mediowe zmieniają branżę reklamową
Jakub Müller
Gdy powstawała reklama internetowa, założenia były szczytne. Dzięki interaktywności i personalizacji miała rzeczywiście interesować odbiorców. Po trzydziestu latach z całą pewnością wiadomo, że odbiorcy unikają reklamy online tak samo jak każdej innej. Od niedawna wiadomo też, że mierniki reklamy internetowej są coraz bardziej zawodne.
Espresso
Hubert Sycz następcą Barbary Kurdej-Szatan w reklamach Play?
Mercedes usunął reklamę z chińskich mediów po zarzutach o utrwalanie stereotypów
Zmarła aktorka Betty White – bohaterka słynnej kampanii Snickersa z serii „Głodny nie jesteś sobą”
Myriapod atakuje – „Wiedźmin” promowany spektakularnymi akcjami DOOH na całym świecie
Honda stworzyła Shogo – elektryczny samochód dla dzieci w szpitalu
Nowa kampania telewizyjna Suzuki
Francja zakazuje niszczenia niesprzedanych przedmiotów
Sklep autonomiczny Żabka Nano otwarty w Decathlonie w Piasecznie
Firma pożyczkowa ma zwrócić konsumentom część pieniędzy i zapłacić karę. Decyzja prezesa UOKiK w sprawie Cash Service 4 Home
Studenci Uniwersytetu Opolskiego jako bohaterowie popularnych filmów i seriali
Soki Team X w Biedronce i w kampanii influencerskiej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
23.04.2022 - 24.04.2022
Międzynarodowe Targi i Konferencja Gamedev and Creative Careers Expo 2022
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.