Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Święta bez wychodzenia przed szereg. Kampanie w 2021 są bezpieczne – i nudne
Mateusz Lubczański
Zgodnie ze znaną od lat praktyką – ledwie dopaliły się cmentarne znicze, a już marki dziarsko ruszyły z kampaniami świątecznymi. Śladu po zeszłorocznych, covidowych spotach prawie nie ma, a tegoroczne pomysły mają, jak zwykle, odwołać się do emocji. Jaki jest efekt? Cóż… średni.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Analityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznych
Kamila Kotowska
Cel w analityce online to stosunek liczby wizyt spełniających cel główny (konwersję) do wszystkich wizyt. Mówiąc prościej – cele analityczne istnieją po to, aby powiedzieć narzędziu analitycznemu, co jest ważne dla twojego projektu. Przekładają twój biznes na kod zrozumiały dla narzędzia i określają, w jaki sposób ma ono interpretować twoje dane. Jedyne, co pozostaje do zrobienia, to czerpanie korzyści z automatyzacji analizy.
Espresso
Old Spice i Netflix przygotowały dezodoranty z okazji premiery „Wiedźmina”
Świąteczne zawieszki na słupach reklamowych w Warszawie
Grupa Polsat Plus rozbudowuje strategię o produkcję i sprzedaż czystej energii
Kolejna branżowa organizacja apeluje do Andrzeja Dudy. IAB Polska chce zawetowania lex TVN
Ruszyła linia pomocy oraz kampania Sexed.pl o przemocy w związkach
„30 lat słoicyzmu”, czyli kampania jubileuszowa marki Rolnik z odwołaniem do filozofii
Krytykowany warszawski plakat inspiracją dla innych miast
Organizacje branżowe apelują do prezydenta Andrzeja Dudy o zawetowanie lex TVN
Orange wybrało Value Media do obsługi mediowej
Wydarzenia
15.12.2021 - 28.02.2022
Konkurs Loyalty Heroes
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail