Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Rivian goni Teslę – bez Twittera, influencerów i lotów w kosmos
Mateusz Lubczański
Wycena na poziomie ponad 80 mld (!) dol. pierwszego dnia obecności na giełdzie, zainteresowanie Amazona czy Forda, ambitne plany na przyszłość. Marka Rivian nie jest pierwszą na rynku elektrycznych samochodów, ale może być pierwszą, która da popalić Tesli – i to bez charyzmatycznego lidera z odbezpieczonym Twitterem.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Akcje promocyjne – dlaczego ludzie biorą w nich udział?
Justyna Klimuk
W sierpniu 2021 roku na zlecenie Sodexo zostało przeprowadzone badanie „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie”. Jego wyniki pokazują, że różnego typu akcje promocyjne, np. takie jak konkursy, loterie oraz programy lojalnościowe cieszą się rosnącą popularnością wśród konsumentów, przez co stają się swego rodzaju standardem. To korzystne rozwiązanie także z punktu widzenia organizatorów, ponieważ stanowi ono dla nich długoterminową inwestycję. W czym tkwi fenomen tego rodzaju działań marketingowych? Jakie oczekiwania mają uczestnicy wobec akcji promocyjnych, w które decydują się zaangażować?
Espresso
Very Peri – kolor roku 2022 według Pantone
Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na linie między wieżowcami
Ekipa wejdzie na giełdę na początku 2022 r.?
„Ceny paliw w Polsce są jednymi z najniższych w Europie” – głoszą billboardy polskiego przemysłu paliwowego
Tomasz Kot wraca na szpitalny oddział w spocie Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie
Nowa Zelandia chce zabronić sprzedaży papierosów przyszłym pokoleniom
W Międzynarodowy Dzień Praw Człowieka krakowskie ulice zmieniły nazwy
Prawie 8 mln zł kary dla spółki TeleGo, która wprowadzała seniorów w błąd
Wyniki badania Mediapanel za listopad 2021 r.
Kukulska, Wellman, Sykut-Jeżyna w kampanii „Spełnione toasty” Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
18.03.2024 - 20.03.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
14.03.2024 - 15.03.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
21.03.2024 - 22.03.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail