Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Akcje promocyjne – dlaczego ludzie biorą w nich udział?
Justyna Klimuk
W sierpniu 2021 roku na zlecenie Sodexo zostało przeprowadzone badanie „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie”. Jego wyniki pokazują, że różnego typu akcje promocyjne, np. takie jak konkursy, loterie oraz programy lojalnościowe cieszą się rosnącą popularnością wśród konsumentów, przez co stają się swego rodzaju standardem. To korzystne rozwiązanie także z punktu widzenia organizatorów, ponieważ stanowi ono dla nich długoterminową inwestycję. W czym tkwi fenomen tego rodzaju działań marketingowych? Jakie oczekiwania mają uczestnicy wobec akcji promocyjnych, w które decydują się zaangażować?
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Bezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamach
Emilia Czerwiec
Okres przedświąteczny to czas intensywnej komunikacji marketingowej. Marki często chcą wtedy nie tylko sprzedawać – w świątecznych reklamach liczy się coś więcej. Jakie wartości są teraz szczególnie ważne dla konsumentów? Gdzie kończy się magia świąt, a zaczyna zwykła sztuczność? Czy opłaca się burzyć porządek właśnie w chwilach, gdy króluje tradycja?
Espresso
„Ceny paliw w Polsce są jednymi z najniższych w Europie” – głoszą billboardy polskiego przemysłu paliwowego
Joanna Krupa szuka prezentów w sklepie Neonet
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 r.? Badanie Alert Media Communications
Powstał mural T-Mobile, który promuje różnorodność i oczyszcza powietrze
Burger King zachęca do zakupu frytek w McDonald’s w szczytnym celu
Tomasz Kot wraca na szpitalny oddział w spocie Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie
GroupM podwyższa światowe przewidywania dla reklamy. W Polsce około 15 proc. wzrostu w tym roku
Agencje PR wygrywają kreatywnością. Wyniki badania „Czego firmy oczekują dziś od agencji PR?”
Kukulska, Wellman, Sykut-Jeżyna w kampanii „Spełnione toasty” Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail