Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Bezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamach
Emilia Czerwiec
Okres przedświąteczny to czas intensywnej komunikacji marketingowej. Marki często chcą wtedy nie tylko sprzedawać – w świątecznych reklamach liczy się coś więcej. Jakie wartości są teraz szczególnie ważne dla konsumentów? Gdzie kończy się magia świąt, a zaczyna zwykła sztuczność? Czy opłaca się burzyć porządek właśnie w chwilach, gdy króluje tradycja?
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Po Black Friday – sklepy stacjonarne jak niedrogie billboardy
Jakub Müller
Mija nieco ponad tydzień od Black Friday. Jego popularność, podobnie jak w poprzednich latach, pozwalała odnieść wrażenie, że e-commerce oznacza koniec tradycyjnego handlu. Tymczasem w Stanach Zjednoczonych w tym roku po raz pierwszy od kilku lat więcej sklepów otwarto niż zamknięto. Sklepy te zmieniają jednak w pewnym stopniu swoją funkcję.
Espresso
Burger King zachęca do zakupu frytek w McDonald’s w szczytnym celu
Kukulska, Wellman, Sykut-Jeżyna w kampanii „Spełnione toasty” Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Warszawa i Łódź nie zgodziły się na zamieszczenie reklam Polskiego Ładu na autobusach miejskich
Premiera spotu McDonald’s z Mariah Carey
Lush wycofuje się z mediów społecznościowych, dopóki „platformy nie będą w stanie zapewnić użytkownikom bezpieczniejszego środowiska”
Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedził Żywiec
2021 rok w wyszukiwarce Google – sport, wydarzenia w Polsce i na świecie oraz nietypowa serialowa gra
Większość konsumentów deklaruje porzucenie marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznym
Kasia Babis w kampanii Zalando. Fani zarzucają jej niekonsekwencję
Warunkowa zgoda na koncentrację Carrefour – Tesco
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail