Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Po Black Friday – sklepy stacjonarne jak niedrogie billboardy
Jakub Müller
Mija nieco ponad tydzień od Black Friday. Jego popularność, podobnie jak w poprzednich latach, pozwalała odnieść wrażenie, że e-commerce oznacza koniec tradycyjnego handlu. Tymczasem w Stanach Zjednoczonych w tym roku po raz pierwszy od kilku lat więcej sklepów otwarto niż zamknięto. Sklepy te zmieniają jednak w pewnym stopniu swoją funkcję.
EXPERIENTIAL MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA SHOPPER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Torowanie i „chopinowstręt” – przypadek Pendolino. Zarządzanie przestrzenią akustyczną miejsc komercyjnych nie jest proste
Sylwia Makomaska
Marketing i emocje to team nierozłączny. Martin Lindstrom, pionier marketingu sensorycznego i neuromarketingu, mówi wprost: „Droga do emocji prowadzi przez doświadczenie zmysłowe, a emocje to najważniejsza siła, jaka popycha nas do zakupu”. Kluczem do sukcesu jest więc takie kształtowanie szeroko rozumianej przestrzeni usługowej, aby poprzez bodźce zmysłowe skutecznie oddziaływać na reakcje oraz decyzje konsumentów.
Espresso
Black Friday 2021 przyniósł średnie obniżki na poziomie 3,6 proc. – pokazuje analiza Deloitte i Dealavo
„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”. Coca-Cola z serialem podcastowym na święta. W rolach głównych Ogrodnik i Żmuda-Trzebiatowska
Szczepionka Pfizera w grze „GTA”
Prasa tworzy pozytywne doświadczenie z reklamą – podsumowanie międzynarodowej konferencji PBC
Miś Uszatek w kampanii Tatuum
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”
Raport „Havas Gen 2020”, czyli jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów i komunikację marek
GfK: Polacy coraz częściej robią sprytne zakupy
Anna Parada zwyciężczynią rekordowej 22. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
17.01.2022 - 21.01.2022
15 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
21.02.2022 - 23.02.2022
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
14.02.2022 - 18.02.2022
14 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
12.06.2024 - 13.06.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
20.06.2024 - 21.06.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail