Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Polski copywriter i teksty dla zagranicznych firm – jak to ugryźć?
Marta Bystryk
Tłumacz czy copywriter ze znajomością języka obcego? A może po prostu absolwent filologii? Kto powinien wziąć odpowiedzialność za SEO copywriting w obcym języku? To pytanie pojawi się zawsze, gdy do gry wchodzi kontrahent, który chce zaistnieć w obcojęzycznych wynikach wyszukiwania. Tworzenie tekstów na zagraniczne domeny to nie tłumaczenie ich polskich pierwowzorów – to zanurzenie się w innych realiach językowych, kulturowych i geograficznych.
EXPERIENTIAL MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA SHOPPER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Torowanie i „chopinowstręt” – przypadek Pendolino. Zarządzanie przestrzenią akustyczną miejsc komercyjnych nie jest proste
Sylwia Makomaska
Marketing i emocje to team nierozłączny. Martin Lindstrom, pionier marketingu sensorycznego i neuromarketingu, mówi wprost: „Droga do emocji prowadzi przez doświadczenie zmysłowe, a emocje to najważniejsza siła, jaka popycha nas do zakupu”. Kluczem do sukcesu jest więc takie kształtowanie szeroko rozumianej przestrzeni usługowej, aby poprzez bodźce zmysłowe skutecznie oddziaływać na reakcje oraz decyzje konsumentów.
Espresso
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane
Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, wyraźnie niższe przeceny – oto obraz Cyber Week 2021 według Salesforce
Program „First job in digital” przyciągnął starszych pracowników do GroupM
Tomasz Karolak został twarzą świątecznej kampanii sieci Komputronik
Klapki Kubota w imprezowej odsłonie w Biedronce
Allegro rozpoczęło świąteczną kampanię reklamową
Prezes UOKiK nałożył 76 mln zł kary na Eurocash za nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej
Marketing software house’ów pod lupą SoDA
Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu
Personalia
2.12.2021
Magdalena Pobikrowska awansuje na head of biddable media w SalesTube
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail