Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EXPERIENTIAL MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA SHOPPER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Torowanie i „chopinowstręt” – przypadek Pendolino. Zarządzanie przestrzenią akustyczną miejsc komercyjnych nie jest proste
Sylwia Makomaska
Marketing i emocje to team nierozłączny. Martin Lindstrom, pionier marketingu sensorycznego i neuromarketingu, mówi wprost: „Droga do emocji prowadzi przez doświadczenie zmysłowe, a emocje to najważniejsza siła, jaka popycha nas do zakupu”. Kluczem do sukcesu jest więc takie kształtowanie szeroko rozumianej przestrzeni usługowej, aby poprzez bodźce zmysłowe skutecznie oddziaływać na reakcje oraz decyzje konsumentów.
BADANIA MARKETINGOWE CSR ESG
Polskie firmy o barierach w prowadzeniu społecznie odpowiedzialnego biznesu – powstał raport na ten temat
Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe
„Chcemy prowadzić działania społecznie odpowiedzialne, jednak brakuje jasnych przepisów, stabilności i transparentności” – mówią przedstawiciele największych polskich firm i organizacji. Na bazie ich opinii powstały rekomendacje, które mają pomóc w uregulowaniu najbardziej problematycznych kwestii w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu.
Espresso
Klapki Kubota w imprezowej odsłonie w Biedronce
Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu
Unia Europejska chce ograniczyć reklamy polityczne w Internecie i zakazać wykorzystywania niektórych danych osobowych do ich targetowania
Marketing software house’ów pod lupą SoDA
Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” Deloitte
„Global Marketing Trends 2022” – raport Deloitte
Tomasz Karolak został twarzą świątecznej kampanii sieci Komputronik
„Każdemu może się…” – Warta rozpoczęła kampanię reklamową
4F gratuluje Robertowi Lewandowskiemu na fasadzie wieżowca Warsaw Spire
Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfK
Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail