Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CSR ESG
Polskie firmy o barierach w prowadzeniu społecznie odpowiedzialnego biznesu – powstał raport na ten temat
Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe
„Chcemy prowadzić działania społecznie odpowiedzialne, jednak brakuje jasnych przepisów, stabilności i transparentności” – mówią przedstawiciele największych polskich firm i organizacji. Na bazie ich opinii powstały rekomendacje, które mają pomóc w uregulowaniu najbardziej problematycznych kwestii w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketingowa siła piłkarskich lig. Które rozgrywki mają najwięcej fanów?
Kamil Lewandowski
Spór o miano najlepszego piłkarza, klubu czy trenera w historii zapewne nigdy nie zostanie zakończony. Znacznie łatwiej jest zmierzyć popularność danego zawodnika, zespołu czy szkoleniowca. Podobnie jest z ligami piłkarskimi. Globalne zainteresowanie nimi można zmierzyć, biorąc pod uwagę aspekty przybliżające nas do odpowiedzi na pytanie: „Która liga piłkarska jest najpopularniejsza?”.
Espresso
„Global Marketing Trends 2022” – raport Deloitte
Marki na nowo definiują rolę domów mediowych – wynika z międzynarodowego badania firmy Kepler
„Nie dla wszystkich dzieci święta brzmią tak samo” – świąteczny apel o pomoc dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych
„Przemoc to nie tradycja” – kampania Centrum Praw Kobiet
Ruszyło badanie „Stan marketingu B2B 2021”
SalesManago z nowymi właścicielami. SilverTree Equity i Perwyn inwestują dziewięciocyfrową kwotę w euro
Ośmiu na dziesięciu konsumentów w Polsce obawia się rosnącej inflacji – wyniki „European Consumer Payment Report 2021”
Scam i kryptoreklama – UOKiK prowadzi postępowania w sprawie Kruszwila, Marcina Dubiela, Maffashion i Marley
Personalia
30.11.2021
Maciej Zieliński nowym CEO Siemens Polska
30.11.2021
Przemysław Ziurkowski dołączył do Grupy Eurozet
30.11.2021
Tomasz Zawistowski szefem działu analitycznego V&P
29.11.2021
Michał Lazanowicz szefem obsługi klientów agencji Reprise
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail