Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
17.11.2021
Czy karać influencerów?

Zacieranie się granic między reklamą a neutralnym przekazem jest coraz większym problemem w internecie. Oczywiście nie jest naszą intencją karanie niepełnoletnich, ale na pewno chcemy zwrócić uwagę całej branży na istnienie ram prawnych. Inaczej mówiąc, nie jest naszą intencją karanie osób, które popełniły błędy nieświadomie, ale wyeliminowanie tych nadużyć, które powstały w sposób świadomy i celowy.

O influencer marketingu rozmawiamy z prezesem UOKiK, Tomaszem Chróstnym.
Artykuły
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pułapki własnego dziedzictwa
Jacek Szlak
Nie jest łatwym zrozumienie, jak działa konsument. Marketing znajduje się na szczególnie problematycznej pozycji. Sięga bowiem po koncepcje z wielu dziedzin nauki, nie wnikając w stojące za nimi decyzje teoretyczne. Bestsellerowe idee, które trafiły do podręczników marketingu, nieświadomie dziedziczą ten bagaż. Jeśli zajrzymy za tę zasłonę nieświadomości, lepiej pojmiemy, co my w istocie robimy w marketingu.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Metaverse – nowy wspaniały świat czy Facebook na sterydach?
Tomasz Gęstwicki
Marshall McLuhan powiedział, że każde nowe medium wchłania stare media jako swoje własne treści. Tak jak film wchłonął malarstwo, teatr czy muzykę, tak Mark Zuckerberg, powołując do życia Meta, ogłosił gotowość Metaverse do wchłonięcia obecnych ekosystemów treści i danych opartych na płaskich, dwuwymiarowych doświadczeniach użytkownika.
Espresso
Ikea odkupi używane meble i da im szansę na nowy dom
TikTok nie tylko dla nastolatków – pokazuje badanie OpenMobi
Rafał Królikowski w roli ambasadora Brabank Apartamentów
T‑Mobile o przyszłości w serii „Wczoraj & jutro”
InPost umożliwi oddanie używanych sprzętów elektrycznych i elektronicznych przez paczkomaty
Credit Agricole i Dawid Podsiadło wystawiają na aukcję winyle wykonane z plastikowych śmieci
Przemodelowanie komercyjnego Internetu i zmiana proporcji wydatków na kampanie budujące markę i marketing efektywnościowy – prognozy Kantara na 2022
Robert Kubica w reklamie promującej Orlen Paczkę
Personalia
17.11.2021
Barbara Grabiwoda i Paweł Wojciechowski odpowiadają za kompetencje commerce w Publicis Groupe Polska
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail