Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Podsumowanie roku 2021 w SEO
Leszek Urban
Specjaliści branży SEO z pewnością stwierdzą, że w 2021 działo się bardzo dużo. Ciągłe zmiany w algorytmie Google, nowe rozwiązania, wytyczne, kolejne czynniki brane pod uwagę w rankingu mogły w pewnych momentach przyprawić o zawrót głowy. W wielu branżach wzrosła konkurencja, bo podczas pandemii firmom zaczęło zdecydowanie mocniej zależeć na sprzedaży przez internet. Ogólnie rzecz ujmując, branża w tym roku się nie nudziła, a wszystkie zmiany rozpoczęły się już w pierwszym półroczu 2021.
INFLUENCER MARKETING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytami? Jest coraz trudniej…
Jakub Müller
Barbara Kurdej-Szatan to kolejna celebrytka, która przysporzyła kłopotów marce, w tym wypadku Play. Coca-Cola, Nike, Pepsi, Disney – wszystkie one doświadczyły podobnych sytuacji. Reakcje marek na oburzenie konsumentów są różne, zależą od kilku czynników. Ale zwykle firmy po prostu nie wiedzą, co zrobić.
Espresso
Homoseksualny Mikołaj w reklamie norweskiej poczty
Konkurs Kreatura 2021 – znamy zwycięzców
Nastolatki pod presją wyglądu. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje badania i rusza z kampanią „Ciało nie określa”
Przy zakupie żywności decyduje cena, ale za produkt eko jesteśmy skłonni dopłacić – pokazuje badanie
X-kom nakręcił straszny film. Wystąpili Kinga Kujawska, Shiianah, Ziemniak, Karol „Hutson” Hutny i Jaś Kapela
Webinar marketing – trzy obszary, w których wykorzystasz potencjał webinarów
Black Friday i Cyber Monday 2021: sześciu na dziesięciu konsumentów zrobi zakupy w święto wyprzedaży – wyniki badania
VI Konferencja Strategia Lean już 10 stycznia
Powstała grupa robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska
„Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić” – kampania wzywająca do opanowania kryzysu humanitarnego na granicy
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
10.01.2022
VI Konferencja Strategia Lean
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.