Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytami? Jest coraz trudniej…
Jakub Müller
Barbara Kurdej-Szatan to kolejna celebrytka, która przysporzyła kłopotów marce, w tym wypadku Play. Coca-Cola, Nike, Pepsi, Disney – wszystkie one doświadczyły podobnych sytuacji. Reakcje marek na oburzenie konsumentów są różne, zależą od kilku czynników. Ale zwykle firmy po prostu nie wiedzą, co zrobić.
MARTECH ZARZĄDZANIE MARKĄ
Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?
Mateusz Kołodziejski
Mimo że historia account-based marketingu (ABM) sięga przełomu wieków, ostatnio podejście to zyskuje na popularności. Forrester uznał go nawet za jeden z najważniejszych trendów w B2B na 2022 rok. Nie powinno to jednak dziwić. Personalizacja, która jest istotnym elementem ABM, stała się już standardem w B2C. Coraz częściej oczekują jej również osoby decyzyjne w największych firmach. Na czym polega fenomen ABM i dlaczego marketingowcy nie mogą przespać momentu wdrożenia tego podejścia w swoich organizacjach?
Espresso
X-kom nakręcił straszny film. Wystąpili Kinga Kujawska, Shiianah, Ziemniak, Karol „Hutson” Hutny i Jaś Kapela
Piotr Żyła rapuje o Frugo
„Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić” – kampania wzywająca do opanowania kryzysu humanitarnego na granicy
Klocki Lego dla dorosłych promowane w telewizji
Rynek reklamy po trzech kwartałach wzrósł o 18%. Prognoza dwucyfrowego wzrostu w 2021 r. od Publicis Groupe
Webinar marketing – trzy obszary, w których wykorzystasz potencjał webinarów
Marsjański ketchup Heinza
Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest w kampanii Ministerstwa Finansów promują aplikację e-Toll
eSky na zlecenie POT zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową o Polsce
John Lewis broni swojej reklamy z umalowanym chłopcem w szpilkach demolującym dom
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.