Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARTECH ZARZĄDZANIE MARKĄ
Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?
Mateusz Kołodziejski
Mimo że historia account-based marketingu (ABM) sięga przełomu wieków, ostatnio podejście to zyskuje na popularności. Forrester uznał go nawet za jeden z najważniejszych trendów w B2B na 2022 rok. Nie powinno to jednak dziwić. Personalizacja, która jest istotnym elementem ABM, stała się już standardem w B2C. Coraz częściej oczekują jej również osoby decyzyjne w największych firmach. Na czym polega fenomen ABM i dlaczego marketingowcy nie mogą przespać momentu wdrożenia tego podejścia w swoich organizacjach?
BRAND PURPOSE CSR ESG TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?
Joanna Tauber
Raport Interbrand Best Global Brands 2021 rzuca nowe światło na czynniki wpływające na wzrost wartości marki. Na pozycję i wartość marek coraz większy wpływ mają m.in. dokonująca się na naszych oczach zmiana pokoleniowa oraz postępująca polaryzacja społeczeństw.
Espresso
John Lewis broni swojej reklamy z umalowanym chłopcem w szpilkach demolującym dom
Empik w kampanii życzy „Wesołych przedŚwiąt”
Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 już 25 listopada
Dwie trzecie Polaków płaci abonament za dostęp do serwisów filmowych – pokazuje badanie Deloitte
Daniel Obajtek zwycięzcą rankingu prezesów influencerów biznesu
„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – polska odsłona globalnej akcji marki Converse
Fundusz Żubra i influencerzy zachęcają do polubienia nietoperzy
Już niedługo IAB Mixx Awards & Conference 2021: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu
GoldenSubmarine ogłasza powstanie GoldenGrid
Mata wpadł do Maka na zakończenie kampanii
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.11.2021
Justyna Namięta po 29 latach odchodzi ze spółki Burda Media Polska
23.11.2021
Kinga Jasnowska-Sobula nowym partnerem w Communication Unlimited
23.11.2021
Grupa robocza public relations w IAB Polska z nowym zarządem
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.