Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR ESG TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wartość marki – które marki rosną dziś najbardziej i dlaczego?
Joanna Tauber
Raport Interbrand Best Global Brands 2021 rzuca nowe światło na czynniki wpływające na wzrost wartości marki. Na pozycję i wartość marek coraz większy wpływ mają m.in. dokonująca się na naszych oczach zmiana pokoleniowa oraz postępująca polaryzacja społeczeństw.
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Kapitalistyczny paradoks młodego Matczaka
Krzysztof Domeradzki
Dziś, moi drodzy, zajmiemy się tematem zapewne dobrze znanym dużej części z Was. Niedawno powstała kampania marketingowa McDonald’s Polska, wykorzystująca wizerunek nikogo innego, jak Michała „Maty” Matczaka. Wywołała kolejną małą burzę w tajfunie opinii, jakim ostatnio staje się internet.
Espresso
Mata wpadł do Maka na zakończenie kampanii
Raport „PR to nie propaganda”, czyli Związek Firm Public Relations na straży wizerunku branży PR i etosu pracy PR-owców
Daniel Obajtek zwycięzcą rankingu prezesów influencerów biznesu
Ruszyła kampania Sieci Badawczej Łukasiewicz, zatytułowana „Polska pełna innowacji”
Apple, Amazon, Microsoft w 2021 r. ponownie na szczycie rankingu Interbrand
Marka Nike stworzyła Nikeland na platformie Roblox
Zalando w kampanii „Radość należy do nas” chce przywracać radość ze świąt w całej Europie
Wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną z 24% w 2021 r. do 36% w 2022 – prognozuje Zenith
Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail