Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
17.11.2021
Czy karać influencerów?

Zacieranie się granic między reklamą a neutralnym przekazem jest coraz większym problemem w internecie. Oczywiście nie jest naszą intencją karanie niepełnoletnich, ale na pewno chcemy zwrócić uwagę całej branży na istnienie ram prawnych. Inaczej mówiąc, nie jest naszą intencją karanie osób, które popełniły błędy nieświadomie, ale wyeliminowanie tych nadużyć, które powstały w sposób świadomy i celowy.

O influencer marketingu rozmawiamy z prezesem UOKiK, Tomaszem Chróstnym.
Artykuły
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Kapitalistyczny paradoks młodego Matczaka
Krzysztof Domeradzki
Dziś, moi drodzy, zajmiemy się tematem zapewne dobrze znanym dużej części z Was. Niedawno powstała kampania marketingowa McDonald’s Polska, wykorzystująca wizerunek nikogo innego, jak Michała „Maty” Matczaka. Wywołała kolejną małą burzę w tajfunie opinii, jakim ostatnio staje się internet.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Apple vs. Facebook: wojna na dane, reklamy i narracje
Jakub Müller
Decyzja Apple o zmianie ustawień prywatności użytkowników jego produktów sprawiła, że głównie Facebook, ale też YouTube, Snapchat i Twitter straciły prawie 10 mld dol. przychodów reklamowych. Wojna między Apple i Facebookiem to opowieść o ludziach, technologii i dużych pieniądzach, jakie krążą między nimi.
Espresso
Logo belgijskich linii lotniczych jak logo Gazety.pl
Apple po latach sprzeciwu pozwoli na samodzielną naprawę telefonów i komputerów
Philips promuje maszynkę OneBlade First Shave, angażując graczy
Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści
Sprawny.marketing rusza z jobboardem dla branży marketingowej
Apple, Amazon, Microsoft w 2021 r. ponownie na szczycie rankingu Interbrand
Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę – wynika z badania Deloitte
Robert Korzeniowski ambasadorem marki WeNet
Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich znów zachęca: „Podaruj Wigilię”
Antyszczepionkowcy skarżą świąteczną reklamę Tesco ze św. Mikołajem z covidowym certyfikatem
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail