Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
17.11.2021
Czy karać influencerów?

Zacieranie się granic między reklamą a neutralnym przekazem jest coraz większym problemem w internecie. Oczywiście nie jest naszą intencją karanie niepełnoletnich, ale na pewno chcemy zwrócić uwagę całej branży na istnienie ram prawnych. Inaczej mówiąc, nie jest naszą intencją karanie osób, które popełniły błędy nieświadomie, ale wyeliminowanie tych nadużyć, które powstały w sposób świadomy i celowy.

O influencer marketingu rozmawiamy z prezesem UOKiK, Tomaszem Chróstnym.
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Apple vs. Facebook: wojna na dane, reklamy i narracje
Jakub Müller
Decyzja Apple o zmianie ustawień prywatności użytkowników jego produktów sprawiła, że głównie Facebook, ale też YouTube, Snapchat i Twitter straciły prawie 10 mld dol. przychodów reklamowych. Wojna między Apple i Facebookiem to opowieść o ludziach, technologii i dużych pieniądzach, jakie krążą między nimi.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Rok 2021 w Google Ads – podsumowanie
Katarzyna Kiszka
W Google Ads w 2021 roku wprowadzono wiele mniej i bardziej znaczących zmian. Ciągłe zapowiadanie kolejnych aktualizacji pokazuje, że system ma jeszcze wiele do zaoferowania reklamodawcom. Nie da się ukryć, że Google Ads w dalszym ciągu podąża obraną ścieżką, na której najważniejsza jest automatyzacja.
Espresso
Apple po latach sprzeciwu pozwoli na samodzielną naprawę telefonów i komputerów
Świąteczna reklama Play bez Barbary Kurdej-Szatan
W świątecznej kampanii Apartu ponownie oglądamy Małgorzatę Sochę, Annę Lewandowską i Julię Wieniawę
Ikea odkupi używane meble i da im szansę na nowy dom
InPost umożliwi oddanie używanych sprzętów elektrycznych i elektronicznych przez paczkomaty
Biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska i TVN Media wprowadza pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej
Antyszczepionkowcy skarżą świąteczną reklamę Tesco ze św. Mikołajem z covidowym certyfikatem
W pandemii Amerykanie odwracają się od marek własnych
Jak Mata przejął Maka i YouTube w październiku. Zestawienie Ads Leaderboard październik 2021
TK Maxx celebruje „Święta na Maxxa”
Credit Agricole i Dawid Podsiadło wystawiają na aukcję winyle wykonane z plastikowych śmieci
Grupa RMF ogłasza cenniki na styczeń i luty 2022. Będą osobne na każdy dzień tygodnia
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail