Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Rok 2021 w Google Ads – podsumowanie
Katarzyna Kiszka
W Google Ads w 2021 roku wprowadzono wiele mniej i bardziej znaczących zmian. Ciągłe zapowiadanie kolejnych aktualizacji pokazuje, że system ma jeszcze wiele do zaoferowania reklamodawcom. Nie da się ukryć, że Google Ads w dalszym ciągu podąża obraną ścieżką, na której najważniejsza jest automatyzacja.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Metaverse – nowy wspaniały świat czy Facebook na sterydach?
Tomasz Gęstwicki
Marshall McLuhan powiedział, że każde nowe medium wchłania stare media jako swoje własne treści. Tak jak film wchłonął malarstwo, teatr czy muzykę, tak Mark Zuckerberg, powołując do życia Meta, ogłosił gotowość Metaverse do wchłonięcia obecnych ekosystemów treści i danych opartych na płaskich, dwuwymiarowych doświadczeniach użytkownika.
Espresso
Spada poczucie bezpieczeństwa polskich konsumentów – pokazuje badanie Deloitte
Kreatywność w parze z innowacyjnością – wspólna gala finałowa KTR i Innovation 2021
Feniksy, smoki i wilki. Fundacja Digital Poland prezentuje ranking 100 cyfrowych liderów, którzy budują gospodarkę cyfrową w Europie Środkowo-Wschodniej
Vectra z zarzutami prezesa UOKiK
Publicon, HyperCrew, Media Maker, Instytut IPC, Marketing przy Kawie i Applover współpracują w ramach grupy marketingowej Evry1
Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka
InPost umożliwi oddanie używanych sprzętów elektrycznych i elektronicznych przez paczkomaty
Rusza wirtualna Galeria Sztuki Banku Pekao
„Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU” – ruszyła kampania reklamowa ubezpieczyciela
Ruszyło badanie „Stan marketingu B2B 2021”
Durex przedłuża współpracę z DDB Warszawa
Personalia
16.11.2021
Tomasz Gadziński awansuje na client directora w MediaCom Warszawa
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
25.09.2023 - 26.09.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail