Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Metaverse – nowy wspaniały świat czy Facebook na sterydach?
Tomasz Gęstwicki
Marshall McLuhan powiedział, że każde nowe medium wchłania stare media jako swoje własne treści. Tak jak film wchłonął malarstwo, teatr czy muzykę, tak Mark Zuckerberg, powołując do życia Meta, ogłosił gotowość Metaverse do wchłonięcia obecnych ekosystemów treści i danych opartych na płaskich, dwuwymiarowych doświadczeniach użytkownika.
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pułapki własnego dziedzictwa
Jacek Szlak
Nie jest łatwym zrozumienie, jak działa konsument. Marketing znajduje się na szczególnie problematycznej pozycji. Sięga bowiem po koncepcje z wielu dziedzin nauki, nie wnikając w stojące za nimi decyzje teoretyczne. Bestsellerowe idee, które trafiły do podręczników marketingu, nieświadomie dziedziczą ten bagaż. Jeśli zajrzymy za tę zasłonę nieświadomości, lepiej pojmiemy, co my w istocie robimy w marketingu.
Espresso
Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka
Publicon, HyperCrew, Media Maker, Instytut IPC, Marketing przy Kawie i Applover współpracują w ramach grupy marketingowej Evry1
Islandia promuje się, parodiując wideo z Markiem Zuckerbergiem
„Nic nie przebije bycia razem w te święta!”. Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-Mobile
Kompania Piwowarska przedłuża umowę z domem mediowym Zenith
Mariah przejęła Maka: Mariah Carey z własnym menu w McDonald’s
„Real Magic at Christmas” – świąteczna kampania Coca-Coli
Ruszyło badanie „Stan marketingu B2B 2021”
Na bloku, w którym mieszkał Kazimierz Górski, odsłonięto mural z jego wizerunkiem
Czeka nas oszczędna Gwiazdka – przewiduje Barometr Providenta
Ikea stworzyła serię wideo Host Masters – rywalizację na najlepszego gospodarza świątecznego spotkania
Świąteczna kampania Lego
Personalia
10.11.2021
Michał Włodarczyk dyrektorem operacyjnym Krajowego Instytutu Mediów
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.11.2021 - 17.11.2021
Szczęśliwa 7 – Gaming na giełdzie VII
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail