Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
7.11.2021
Chcemy pokazać prawdę o polskim rolnictwie

Badania pokazały nam, co rolnicy myślą, co czują. Poznałyśmy ich bolączki, to co kochają, co lubią, czego wymagają. Zrozumieliśmy, że dla nich praca to życie. I musimy – a nawet więcej – chcemy im to życie i pracę ułatwić.

O marketingu rolniczym rozmawiamy z Moniką Leksowską z Kramp/Grene oraz Iwoną Szwajkajzer i Małgorzatą Mickiewicz z agencji KHS
Artykuły
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pułapki własnego dziedzictwa
Jacek Szlak
Nie jest łatwym zrozumienie, jak działa konsument. Marketing znajduje się na szczególnie problematycznej pozycji. Sięga bowiem po koncepcje z wielu dziedzin nauki, nie wnikając w stojące za nimi decyzje teoretyczne. Bestsellerowe idee, które trafiły do podręczników marketingu, nieświadomie dziedziczą ten bagaż. Jeśli zajrzymy za tę zasłonę nieświadomości, lepiej pojmiemy, co my w istocie robimy w marketingu.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
„Prawdziwa magia” Coca-Coli startuje. Na celowniku gracze
Mateusz Lubczański
„Coca-Cola zbliża nas do siebie” – tak brzmi polskie hasło pierwszej kampanii Coca-Coli w ramach nowej, globalnej platformy kreatywnej Real Magic. Wybór momentu na jej uruchomienie nie mógł być lepszy, ale prowadzenie takiego przedsięwzięcia zbyt łatwe nie jest.
Espresso
Mariah przejęła Maka: Mariah Carey z własnym menu w McDonald’s
Ikea stworzyła serię wideo Host Masters – rywalizację na najlepszego gospodarza świątecznego spotkania
Polacy terminowo spłacają zobowiązania finansowe – badanie Providenta
Świąteczna kampania Lego
„Odpowiedzialny e-commerce 2021” – nowy raport e-Izby
Piosenka Adele w świątecznej reklamie Amazona. Spot podkreśla rolę drobnych gestów w trudnych czasach
Pozycjonowanie Long Tail – bądź widoczny w wynikach wyszukiwania!
Kino straci ważnych odbiorców? Kobiety po 35. roku życia nie wróciły do kin po pandemii
Ponad połowa Polaków poparłaby regulacje mające wpływ na złagodzenie skutków zmian klimatu
Alior Bank w kampanii telewizyjnej promuje bezpieczne zakupy z aplikacją mobilną
Nominacje do konkursu Kreatura ogłoszone. Kto powalczy o statuetkę?
Wydarzenia
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.11.2021 - 17.11.2021
Szczęśliwa 7 – Gaming na giełdzie VII
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.12.2023 - 19.12.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail