Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
7.11.2021
Chcemy pokazać prawdę o polskim rolnictwie

Badania pokazały nam, co rolnicy myślą, co czują. Poznałyśmy ich bolączki, to co kochają, co lubią, czego wymagają. Zrozumieliśmy, że dla nich praca to życie. I musimy – a nawet więcej – chcemy im to życie i pracę ułatwić.

O marketingu rolniczym rozmawiamy z Moniką Leksowską z Kramp/Grene oraz Iwoną Szwajkajzer i Małgorzatą Mickiewicz z agencji KHS
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Kompetencje analityczne: czym są i dlaczego twój biznes ich potrzebuje?
Kamila Kotowska
Zbieranie i analizowanie informacji, rozwiązywanie problemów, dostrzeganie wzorców i trendów, podejmowanie decyzji na podstawie zebranych informacji, umiejętna praca z danymi. To wszystko składa się na – tak pożądane przez rynek i pracodawców – kompetencje analityczne. Czym one są i w jaki sposób pomagają kształtować biznes?
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Mierzenie frustracji użytkowników, czyli experience metrics w praktyce
Kamila Kotowska
88% użytkowników twierdzi, że nie wróciłoby do e-sklepu czy produktu po złym doświadczeniu (user experience). To bardzo zła wiadomość dla naszej konwersji. Jak więc zabezpieczyć się przed irytowaniem odbiorców? Wyłapując i mierząc ich frustrację!
Espresso
Barbara Kurdej-Szatan zamieściła wulgarny wpis o Straży Granicznej. Play odcina się od poglądów celebrytki
Nowa macierzysta firma Facebooka, Meta rozważa otwarcie fizycznych sklepów
Dawid Kubacki i jego pies w kampanii marki Hubun.pl
Znamy zwycięzców Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju 2021
Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium, rola telewizji wzrosła w pandemii
Popkultura, memy i Włodek Markowicz w kampanii wizerunkowej InFaktu
Pozycjonowanie Long Tail – bądź widoczny w wynikach wyszukiwania!
Międzygalaktyczne uczucie w świątecznej reklamie marki John Lewis
Organizacje branżowe apelują o zaniechanie prac nad tzw. Ustawą wolnościową
Szczęśliwa 7 – Gaming na Giełdzie VII już w połowie listopada
Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Płacą szybkim przelewem
„Kobiety zbyt często słyszą słowo nie” – marka Yes mówi im w kampanii „tak”
Personalia
4.11.2021
Grzegorz Jóźwik nowym dyrektorem zarządzającym Oriflame
4.11.2021
Magdalena Olak rozstaje się z Oto Film
Wydarzenia
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
16.11.2021 - 17.11.2021
Szczęśliwa 7 – Gaming na giełdzie VII
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
18.03.2024 - 20.03.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
14.03.2024 - 15.03.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
21.03.2024 - 22.03.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail