Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Kompetencje analityczne: czym są i dlaczego twój biznes ich potrzebuje?
Kamila Kotowska
Zbieranie i analizowanie informacji, rozwiązywanie problemów, dostrzeganie wzorców i trendów, podejmowanie decyzji na podstawie zebranych informacji, umiejętna praca z danymi. To wszystko składa się na – tak pożądane przez rynek i pracodawców – kompetencje analityczne. Czym one są i w jaki sposób pomagają kształtować biznes?
BRAND PURPOSE REAL-TIME MARKETING STORYTELLING
„Squid Game”, czyli powtórka z marketingu
Jacek Szlak
Południowokoreański serial stał się światowym fenomenem. Prowokuje dyskusje, wpływa na popkulturę i trendy w modzie. Pod jego wpływem znalazł się również świat marketingu. W pierwszych tygodniach rosnącej popularności „Squid Game” doświadczyliśmy zalewu real-time marketingu. Czego – oprócz wykorzystania chwilowej mody na serialowe motywy – może nas nauczyć sam serial?
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zbliża się 100 dni Kuleszy na stanowisku prezesa PZPN. Zdecydowało zaplecze i skuteczna kampania
Michał Tkaczyszyn
18 sierpnia Cezary Kulesza został nowym prezesem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Pokonał Marka Koźmińskiego z miażdżącą przewagą. Pod koniec kampanii było wiadomo, że taka będzie decyzja delegatów PZPN. Mimo to z perspektywy kilku miesięcy tak wyraźne zwycięstwo byłego prezesa Jagiellonii Białystok nad kandydatem wspieranym przez otoczenie ustępującego Zbigniewa Bońka jest niespodzianką. Od triumfu Kuleszy minęło niespełna 100 dni. Warto przyjrzeć się, jaki to był okres i co zadecydowało o takim rozstrzygnięciu w wyborach.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Data-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UX
Wojciech Bednarski
W początkowej fazie rozwijania e-sklepu skupiasz się przede wszystkim na pozyskiwaniu ruchu, który powinien napędzać sprzedaż. Starasz się zwiększać budżet na kampanie płatne, promujesz serwis w social media, optymalizujesz go pod kątem SEO. To konieczne działania, ale w pewnym momencie skoncentruj się na efektywniejszym wykorzystaniu ruchu, którym już dysponujesz (oczywiście zakładając, że masz stały budżet marketingowy).
Espresso
Popkultura, memy i Włodek Markowicz w kampanii wizerunkowej InFaktu
68 nominacji do IAB Mixx Awards 2021
Startują dostawy do automatów paczkowych One Box by Allegro
„Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Tyskie rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię i zapowiada przejazd świątecznego pociągu
Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Płacą szybkim przelewem
Pierwszy analityczny challenge w Polsce
„Kobiety zbyt często słyszą słowo nie” – marka Yes mówi im w kampanii „tak”
Ruszyła pierwsza kampania marki Herbapol Polana
Personalia
4.11.2021
Grzegorz Jóźwik nowym dyrektorem zarządzającym Oriflame
4.11.2021
Magdalena Olak rozstaje się z Oto Film
Wydarzenia
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail