Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zbliża się 100 dni Kuleszy na stanowisku prezesa PZPN. Zdecydowało zaplecze i skuteczna kampania
Michał Tkaczyszyn
18 sierpnia Cezary Kulesza został nowym prezesem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Pokonał Marka Koźmińskiego z miażdżącą przewagą. Pod koniec kampanii było wiadomo, że taka będzie decyzja delegatów PZPN. Mimo to z perspektywy kilku miesięcy tak wyraźne zwycięstwo byłego prezesa Jagiellonii Białystok nad kandydatem wspieranym przez otoczenie ustępującego Zbigniewa Bońka jest niespodzianką. Od triumfu Kuleszy minęło niespełna 100 dni. Warto przyjrzeć się, jaki to był okres i co zadecydowało o takim rozstrzygnięciu w wyborach.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Data-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UX
Wojciech Bednarski
W początkowej fazie rozwijania e-sklepu skupiasz się przede wszystkim na pozyskiwaniu ruchu, który powinien napędzać sprzedaż. Starasz się zwiększać budżet na kampanie płatne, promujesz serwis w social media, optymalizujesz go pod kątem SEO. To konieczne działania, ale w pewnym momencie skoncentruj się na efektywniejszym wykorzystaniu ruchu, którym już dysponujesz (oczywiście zakładając, że masz stały budżet marketingowy).
Espresso
„Kobiety zbyt często słyszą słowo nie” – marka Yes mówi im w kampanii „tak”
Microsoft Teams wkracza do wyścigu o metaverse z awatarami 3D
„Kto ty jesteś?” – Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie” promuje korzyści płynące z dwujęzyczności
18% Polaków spożywa obecnie alkohol częściej niż przed pandemią – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Lexus emituje reklamę dopasowaną do stanu emocjonalnego widza
„Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Tyskie rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię i zapowiada przejazd świątecznego pociągu
Chiński influencer sprzedał towary za rekordowe 2 mld dol. w czasie transmisji na żywo
Ruszyła pierwsza kampania marki Herbapol Polana
Siła leży w muzyce. Badanie sieci Ibis
Enes Kanter rozegrał mecz w butach Nike z napisem: „Wykonane rękoma niewolników”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.11.2021
Elżbieta Kręt: z Universal McCann do MediaCom Warszawa
Wydarzenia
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.