Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Data-driven marketing w sklepie internetowym. Jak powinna wyglądać idealna współpraca analityka internetowego i specjalisty UX
Wojciech Bednarski
W początkowej fazie rozwijania e-sklepu skupiasz się przede wszystkim na pozyskiwaniu ruchu, który powinien napędzać sprzedaż. Starasz się zwiększać budżet na kampanie płatne, promujesz serwis w social media, optymalizujesz go pod kątem SEO. To konieczne działania, ale w pewnym momencie skoncentruj się na efektywniejszym wykorzystaniu ruchu, którym już dysponujesz (oczywiście zakładając, że masz stały budżet marketingowy).
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING MOBILNY
Oferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
Krzysztof Kołacz
Ile razy zdarzyło ci się otworzyć maila, który wydawał się propozycją nie do odrzucenia, a jego nadawca, nazwijmy go Mr. Smith, nie miał ci w gruncie rzeczy nic konkretnego do zaoferowania? Co więcej, jego wiadomość wręcz odstraszała, a nadawca lądował w spamie. Zupełnie zresztą słusznie.
Espresso
Maspex kupuje Żubrówkę i inne marki alkoholi. Realizuje dwudzieste przejęcie
Zombie z „Call of Duty: Vanguard” straszyły w Londynie
Kampania McDonald’s i Maty strzałem w dziesiątkę, ale tylko w grupie wiekowej 18–29 lat. Badanie Inquiry
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2021
Enes Kanter rozegrał mecz w butach Nike z napisem: „Wykonane rękoma niewolników”
Lexus emituje reklamę dopasowaną do stanu emocjonalnego widza
Zwierzaki Gatuniaki w Ingka Centres w Polsce, Czechach i na Słowacji
RTB House inwestuje w firmę NapoleonCat
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
2.11.2021
Bartek Szymeczko content+publishing directorem w Hill+Knowlton Strategies
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.