Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak tworzyć markę antykruchą
Marek Staniszewski
Akronim VUCA, stworzony przez Warrena Bennisa i Burta Nanusa pod koniec lat 80. ubiegłego wieku, dziś robi prawdziwą furorę. Okazało się bowiem, że zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity) warunków otoczenia rynkowego, politycznego, społecznego czy technologicznego to cechy idealnie opisujące dzisiejszy świat. W tym świecie funkcjonują firmy i muszą sobie radzić z jego wyzwaniami.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY STORYTELLING
Jak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experience
Marcin Kowalski
Transformacja internetowego content marketingu jest konsekwencją zmian obejmujących cały marketing online. U schyłku 2020 roku, w czasach epidemii i globalnego lockdownu wypada już zapomnieć o e-mailach bez personalizacji, clickbaitowych nagłówkach czy pisaniu postów na każdym możliwym forum. Można znacznie lepiej angażować odbiorców. Na które techniki warto zwracać uwagę? Jak będzie wyglądał marketing treści w erze post-pandemicznej?
Espresso
Robert Lewandowski w kampanii promującej smartfon Huawei Nova 9
Znany jest już program Forum Marketingu Zintegrowanego – Everything Communicates
„No Easy Wins” – kampania IAB Europe w obronie reklamy targetowanej
Allegro liderem segmentu marketplace, Amazon daleko w tyle. Raport Inquiry o rozwoju platform zakupowych w Polsce
Dyrektorzy ds. marketingu w 2022 r. staną się liderami biznesu – prognozuje Forrester
Prasa dobrze widziana – międzynarodowa konferencja online 2 grudnia
Facebook zmienia nazwę na Meta
„Róż się do lekarza” – kampania firmy Galderma dotycząca trądziku różowatego
„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
9.11.2021
Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego
2.12.2021
Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
15.11.2021 - 10.12.2021
Challenge analityczny
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.